Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

AMP Futures


Lucínek

Doporučené příspěvky

Má někdo zkušenost s uzavřením pozice na Eurexu (konkrétně FGBL) v dopoledních hodinách před Helpdesk? Telefonicky? Je Miro na telefonu i v dopoledních hodinách našeho času?
Ještě by mě zajímala zkušenost s výběrem peněz u AMP? Je to všechno bez problémů?
Bohužel nevládnu anglicky a chci obchodovat pouze FGBL na Eurexu, tak zjišťuji řešení krizových scénářů, které můžou nastat v dopoledních hodinách našeho času (noční hodiny US času).

Díky za informace. :)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

CIP Napsal:
-------------------------------------------------------
> Má někdo zkušenost s uzavřením pozice na Eurexu
> (konkrétně FGBL) v dopoledních hodinách před
> Helpdesk? Telefonicky? Je Miro na telefonu i v
> dopoledních hodinách našeho času?
> Ještě by mě zajímala zkušenost s výběrem peněz u
> AMP? Je to všechno bez problémů?
> Bohužel nevládnu anglicky a chci obchodovat pouze
> FGBL na Eurexu, tak zjišťuji řešení krizových
> scénářů, které můžou nastat v dopoledních hodinách
> našeho času (noční hodiny US času).
>
> Díky za informace.


Ahoj,
pokud jde o angličtinu, tak slovní zásobu a základní věty, které potřebuješ na zavření pozice, se naučíš tak za týden. Být tebou, tak tomu ten týden věnuji, abys pak mohl zavolat pro případné zavření pozice po telefonu.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Jak to vypadá s uzavřením pozic v případě výpadků a s převodem peněz zpět do ČR ? Má někdo aktuální zkušenost?
Trochu mě vyděsily (ale zatím ne úplně odradily od otevření účtu u AMP) příspěvky Marek001 a hanzik na str. 5 tohoto fóra.

Díky za informace :)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Este son to nerobil ale tu je to co od nich dostanes ked si otvoris ucet.

INFORMÁCIA PRE OBCHODNÍKOV KTORÝ OBCHODUJÚ NA OSTROM ÚČTE
POSTUP V PRÍPADE NÚDZOVEHO REŽIM
V prípade že obchodujete Intraday

/7am – 15pm Chicago CST 14:00 – 22:00 Europa /
Kontaktujte ma priamo na týchto telefónnych číslach

001 312 893 6400 klapka 3270 alebo priama linka 001 312 893 7053
Skype amptrading_miro alebo amp_czech

a ja Vás prepnem na Trade Desk alebo Vám pomeôžem pri riešení situacie

TOTO JE TELEFÓNNE ČÍSLO KTORE MUSÍTE VOLAŤ V PRÍPADE NÚDZOVEHO REŽIMU AK STRATÍTE KONTROLU NAD OTVORENOU POZÍCIOU ,TEDA AK STRATÍTE SPOJENIE S MARKETOM V PRÍPADE AK NEBUDEM V DOSAHU.JE TO ČÍSLO NA TRADE DESK
001 312 893 7050
POSTUP

Je potrebne mať pripravené Vaše číslo účtu.

Prikladám jednoduchý transkript pre klientov ktorý nekomunikujú anglicky

1.MOJE ČÍSLO ÚČTU JE ...............................MY ACCOUNT NUMBER IS .......XXXXX

/mai ekaunt namber is.......... a poviete číslo Vašho účtu/

2.CHCEM ZAVRIEŤ MOJU POZICIU...............I WANT CLOSE MY OPEN POSITION

/ai vont klos mai open pozišn /

3. NEMÁM ŽIADNU OBJEDNÁVKU?.............AM I FLAT NOW?

/em ai flat nov ?/

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Len chcem upozornit tych, ktori maju ucet u AMP, ze maju k dispozicii novy data feed pre NinjaTrader.
Konkretne sa jedna o data feed od CQG, ktory poskytuje viac dat (viac symbolov aj historickych dat) ako stavajuci ZenFire.

--- Instrukce na konverziu existujuceho uctu zo ZenFire na CQG ---

Zmente si licencny kluc (netreba ak nemate zakupenu multibroker licenciu) aby podporoval CQG data feed.
www.ninjatrader.com/LicenseKey-Conversion-CQG.php

Konverzia live uctu zo ZenFire na CQG.
www.ampclearing.com/cqg_conversion.html

Co som skusal, tak (zatial) zostava fungovat aj stare prihlasenie cez ZenFire ucet co sa moze hodit v pripade, ze by CQG malo niekedy problemy.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Tak jsem dostal oficiální vyjádření od AMP ohledně dema, změny data feedu apod. Pro informaci dávám i sem:

Od února skutečně používají data od CQG. Demo přes CQG je opravdu omezené na 5 dní.

Nicméně stále ještě poskytují i demo přes zenfire.
"Na požiadanie stále poskytujeme aj demo s pripojením na Zen Fire,ale časom tu príde k obmedzaniu trvania a hlavne počtu opakovaní úžívania demo verzie a to hlavne predpokladám obmedzením pripojenia dat na demo spločnostou Zen Fire."

Další možností, jak získat neomezená data přes CQG je otevření a fundování účtu:
"...je možnosť dostať tieto data vo forme časovo neobmedzeného dema.K tomu je potrebne si otvoriť live účet a vložiť minimálny vklad 500 USD.Toto vám zabespečí prístup k datam potrebným na back testovanie prípadne paper trading."

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravim vsetkych,

tak po mnohych diskusiach o vybere brokera som si ako novacik zvolil AMP, zalozil som ucet, fundoval ho bez problemov. Posielal som peniaze z CSOB v pondelok do obeda a v stredu v noci mi uz odpisali z clearingu, ze dosli. Bol som milo prekvapeny ako rychlo to prebehlo.
K tomu CQG. Po rozhovore s Mirom z AMP som pochopil, ze ak si niekto zaklada ucet po 1. Feb., tak automaticky je datafeed cez CQG a to demo je len 5 dni ako pise Pribinacek. A dalsia vec. U tych novych live uctoch sa pri CQG datach da vraj pouzivat len Ninja 7. Ale vacsina z vas tu maju ucty pred tymto datom, takze asi idete cez Zenfire plus NT6.5.
Chcem sa vas spytat, ci nietko obchoduje live s NT 7 a ci ma vacsiu "poruchovost" ako u NT 6.5.
Inak prekvapila ma informacia, ze NT spoplatnil u NT7 aj obchodovanie priamo z grafu. Takze ak chce niekto obchodat skrz neho, musi si kupit platenu verziu. Aj ja, ktory vie, ze min. mesiac pojde na ostrom ucte len paper. Ak by som nemal ostry ucet, ale len demo, tak NT je so vsetkymi funkciami bez obmedzenia. Pride mi to zvlastne, ked clovek funduje ucet a ide hoci len demo, tak free NT je obmedzovany v porovnani s "demacmi".

Link to comment
Sdílet pomocí služby

×
×
  • Vytvořit...