Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

NinjaTrader market replay - playback data


Lucínek

Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 224
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

michal:
stáhne mi to jen necelou první půlku dne, třetinová velikost souboru .nt2 a třetinová .ntm. Připojením to nebude, jiné dny jsou v pohodě, dnes jsem to zase zkoušel u YM i NQ, všechny okolní pracovní dny jdou, ale 29.10. 2012 a 30.10. 2012 mi to u obou trhů stáhne jen tu část. Jedná se o pondělí a úterý. Ikdyby byl svátek, tak přece by se nestáhlo nic, ne? Já su z toho jelen :-)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 1 month later...
  • 4 týdny později...

zdravíčko,
už druhý den se mi nedaří stáhnout replay data, kontraktní měsíce i dny mám v pořádku. Včera jsem to přisuzoval tomu, že je přecejenom svátek a nemusí to běžet, ale dneska myslím nic není. Jsem v tom sám, nebo to nejde i ostatním? Hodně tu čtu, že jsou nějaké problémy se Zenfire, který myslím dává data právě i do Market replay, tak jestli to nemá souvislost i s tímto.....

ještě pro doplnění, celá erorrová hláška píše toto:
"Error on downloading replay data: Unable to retrieve data"


Díky za reakce

Link to comment
Sdílet pomocí služby

tak to mě nejde, zkoušel jsem i jiné dny a teď i tebou zmiňované a stále stejná hláška, nevím jak dlouho mi to nejde, protože jsem měl hodně dní poztahovaných a jen jsem testoval a ted, když potřebuju, tak na mě vybaflo toto, možná to způsobila i ta aktualizace, kterou mi to zahlásilo ted v týdnu. Zkusím to přeinstalovat a uvidím. Jetě jsem se chtěl zeptat na zálohu, poztahovaný replay data jsou v složce DB, templates jsou asi taky někde v dokumentech, že? Asi bude nejlepší asi zazálohovat celou složku, která je v dokumentech, nikde jinde nic důležitýho není, je to tak?
díky

Link to comment
Sdílet pomocí služby

tak odinstalace a následná nová instalace pomohly a replay data jdou opet stahovat. Bohužel jsem myslel, že to vyřeší i můj druhý problém, který jsem tu nedávno řešil a bylo mi doporučeno právě přeinstalování a to je to, že jsem v instrument manageru omylem smazal trh ES ze seznamu trhů, omylem jsem klikl na "delete", který je napravo namísto toho nalevo s přidanýma trhama. Tak pokud se tohle někomu stane, tak přeinstalování nepomohlo :-)

Link to comment
Sdílet pomocí služby


×
×
  • Vytvořit...