Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Sierra Chart - nastaveni II


michal-administrator

Doporučené příspěvky

  • 3 týdny později...

Zdravim

Pouzivate niekto Data feed Od Ritmicu alebo CQG?
jedna sa o to ze pokial chcete is Live cez SChart a "AMP Futures" musite mat data od Rithmicku a CQG, popripade TTNet a nie priamo Schart data feed
Ak ano funguju vam Nubers bary a Orderflow resp, porovnavali ste tieto datafeedy s Schart data?

Dakujem

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dance:
Mám data od Ritmicu a dle slov traderů a i mé vlastní zkušenosti jsou data přesné.
Orderflow s Numbers bary by se měly vykreslovat v pořádku.

Data porovnávám jednou za čas a to nejen dle statických obrázků, ale také dle videa.
Dle Petra P. jsou data srovnatelná s IQFEED daty - což by měly být naprosto přesná data.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

To nemá nic společnýho s připojením s daty live/sime...předpokládám že se sítí v pc jsi nic nedělal (nějaký obslužný program třetí strany pro určování práv přístupu k síti v lokálním PC), popř změna Proxy Server

Zkontroloval bych i firewall a antivirus zda neblokuje, nebo ideálně na tu chvliku pro test úplně vypnout

Takže:
A) Pokud jsi v posldní době když byl sw funkční nainstaloval nějakou studii, tak nastudovat na Sieře start "stav nouze bez studií"

B)
1) zalohovat sierru (natvrdo překopírovat) a pak adresář odbuchnout
2) nainstalovat novou

po zkoušce A a B dle výsledku vyhodnotit a pak se může popř. pokračovat dál, v tomto Ti ani support nepomůže protože to je lokální závada jen u tebe, a to oni neradi řeší, sám jsem řešil nejen u sebe ale i u dalších přestřelku mezi Sierrou a IB když nefungovala korektně OCO vazba


Více asi neporadím, takto bych postupoval já Quarane


ZYP

georgequaran Napsal:
-------------------------------------------------------
> Mám prosbu předtím mi netekla data od Sc a teď se
> nemůžu vůbec připojit.
>
> Už na loginu je hláška "HTTP Error. Failed to
> establish a connection for the request. "
>
> Nevíte co s tím, psal jsem na support a zatím nic.
> To mě štve data zaplacená, SC předplacená, live
> obch. účet a . . . .nic z toho. Díky. Jirka


Link to comment
Sdílet pomocí služby

Ahoj ZYPe rád tě zase slyším :) . Představ si, že jsem zkusil na druhý počítač v práci nainstalovat druhou SC , neboli na komp kde nikdy nebyla , ale je pravda že máme zabezpečení a SC taky nefunguje, stejná hláška. Ze supportu mě napsali, že mám manuálně zadat přihlašující údaje a bude to. Taky to nejede. Zkusím odmazat z adresáře nějaké data soubory, ty studie nebo ještě něco . . . . .nevím dost mě to s . . re. No nic jdu na to. Jak jinak se ti daří Zype, já měl teď už obchodovat live druhý kontrakt :).

Díky a měj se fajn. Jirka

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Ahoj, já jsem tu pořád, ale asi píšu do vlákna FIMS kam ty nechodíš :D Jinak se mám pořád stejně, úspěšnost na SIM vysoká, obchody 10-50 bodů.... na live dle nálady a času střídavě oblačno/zataženo, teď nebyl prostor na NQ pro můj styl, což by se brzo mělo změnit.... 24" monitory měníme s kolegou za metrové ultraHD a pustil jsem se do automatických našeptávacích systémů....jinak vše při starém....

Co se týče tebe tak:
Firewall, Antivirus, proxy ....nebo jiné centrální zabezpečení....neočekávám takovou blbost že bys zadával blbě přihlašovací údaje.

Když půjdeš logickou cestou tak na první spuštění Sierry nemusíš mít ani data. Takže něco ti blokuje přímo autorizaci.

:)




georgequaran Napsal:
-------------------------------------------------------
> Ahoj ZYPe rád tě zase slyším . Představ si, že
> jsem zkusil na druhý počítač v práci nainstalovat
> druhou SC , neboli na komp kde nikdy nebyla , ale
> je pravda že máme zabezpečení a SC taky nefunguje,
> stejná hláška. Ze supportu mě napsali, že mám
> manuálně zadat přihlašující údaje a bude to. Taky
> to nejede. Zkusím odmazat z adresáře nějaké data
> soubory, ty studie nebo ještě něco . . . . .nevím
> dost mě to s . . re. No nic jdu na to. Jak jinak
> se ti daří Zype, já měl teď už obchodovat live
> druhý kontrakt .
>
> Díky a měj se fajn. Jirka


Link to comment
Sdílet pomocí služby

to ZYP: Tak si představ, že jsem doma na PC zkusil pustit SC a jela :) . Dlouho jsem na tomto PC neobchodoval, tak jsem i updatetoval a i přesto v pohodě. Jela SC i přikoupená data :) Je pravda, že jsem neprovedl update antiviru (mám ESET) a tak druhá fáze bude spustit SC po update ESETu a uvidíme víc. Skutečně bude problém na NTB, možná ten antivir. Jinak díky ZYPe mrknu i do FIMS, jsi ve FIMS 2 nebo FIMS1?

Měj se fajnově, až to zprovozním tak dám i nějaké screeny. Čauky. Jirka

Link to comment
Sdílet pomocí služby

×
×
  • Vytvořit...