Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Mně napsali jen "our compliance and legal is investigating this issue intensively. You will be certainly notified about it" Fakt blbá EU, já se o žádnou její ochranu v obchodování nastál

Leonheart: za mě určitě, důvod toho, že najdeš hodně lidí s problémem je ten, že je to pravděpodobně největší broker s nejvíc lidmi. Až na tenhle problém (sakra velký, za který ale úplně nemůžou) to bylo jinak bezproblémové.

Odesláno
1 hour ago, Leonheart napsal/a:

Dobrý den,

 

před časem mi tu bylo vehementně doporučováno založit účet u Interactive brokers, nečetl jsem zde samozřejmě 15 tis. příspěvků, ale kam jsem kouknul v tématu, tam se řešil nějaký problém s touto společností a takt si dovolím se zeptat.

Doporučili by jste mi po například roční zkušenosti tohoto brokera?

Předem děkuji za informace.

NE

  • 3 týdny později...
Odesláno
On ‎03‎.‎07‎.‎2018 at 23:44, Macros napsal/a:

Jsou zkrácené obchodní hodiny před zítřejším Dnem nezávislosti. Nepůjde to tedy ani zítra, zato ve čtvrtek a v pátek ano.

M.

Díky za info AZ

  • 1 month later...
Odesláno

Dobrý den. Stále mám problém, že se mi v TS nezobrazují grafy. Na podpoře mi řekli, že mám u IB špatně nastavená data. Jaké data mám u IB nastavit aby se mi zobrazovaly akcie z indexu SP 100 a SP 500. Děkuji za odpověď Luboš

Odesláno

Zdravím všechny,

 mám trochu problém najít e-mail kde bych mohl posílat dotazy přímo IB a s chatem se mi taky nějak nedaří. Regl jsem si paper účet a nejde mi zobrazit graf NQ ani YM - dočetl jsem se, že u paper účtu jsou data zpožděná - znamená to, že si na paper účtu vůbec nezkusím trejdovat tyto dva trhy? A ještě se chci zeptat ví někdo kompletní komise na  NQ u IB?

Za každou odpověď předem děkuji

Odesláno

ja mam u IB fundovany ucet, obchodujem na paper ucte YM a vsetko ide ok, tak isto aj NQ a ES sa zobrazuju normalne. Pouzivam Sierru prepojenu s TWS. Neviem o tom ze by som mal spozdene data.

Odesláno
Před 4 hodinami, helltrader napsal/a:

Zdravím všechny,

 mám trochu problém najít e-mail kde bych mohl posílat dotazy přímo IB a s chatem se mi taky nějak nedaří. Regl jsem si paper účet a nejde mi zobrazit graf NQ ani YM - dočetl jsem se, že u paper účtu jsou data zpožděná - znamená to, že si na paper účtu vůbec nezkusím trejdovat tyto dva trhy? A ještě se chci zeptat ví někdo kompletní komise na  NQ u IB?

Za každou odpověď předem děkuji

Je třeba v Account Managementu povolit sdílení real-time dat mezi ostrým a paper účtem, pak to půjde. Jinak IB přestalo poskytovat podporu přes email, jde to pouze přes interní chat nebo message center.

  • 2 months later...
Odesláno
29 minutes ago, Hlavolam napsal/a:

Unlimited

urcite nie.

Asi si prehliadol na main page  PRICING/ACCOUNT MINIMUMS.

Tak driv to tam bylo.. dneska to tam neni, viz stranky interactivebrokers. Zadny limit. Taky je mi to divny, ale na Account minimums nic psano neni...

×
×
  • Vytvořit...