Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Visual Trading 1.8


Sid

Doporučené příspěvky

Ještě jedn skromný dotaz. Týká se ovšem Windows. Jest-li náhodou se nenajde nějaký expert, který tomu hoví. Ve VT Trader mi nezobrzí Reports. Prostě po kliku se nic nestane. Stejně tak po volbě "Historie obchodování". Vím, že se to netýká přímo diskutované platformy, ale nevím, kde se zeptat. Možná, že už s tím má někdo zkušenost. Domnívám se, že bude třeba vytvořit něco jako Nový typ souboru, ale to je tak asi vše co mne napadá. Dělá mi to jenom na jednom notebooku, tak že když chci historii, tak musím k jinému stroji. Odzkoušeno na třech jiných PC, bez problému otevře okno IE7 a nabídne volby. Na tom jediném, který používám nejvíc ani za boha. Už jsem z toho na nervy :(

pro admin:
Pokud jsem hodně mimo mísu, tak sorry a smažte to.

Dík
KS

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 1,2k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

sztula Napsal:
-------------------------------------------------------
> Zdarec.
> Když zadám objednávku na kterou nemám finanční
> krytrí, tak mi to oznámi a zobrazí zelený
> indikátor. Objednávku se mi ale nepodaří zrušit.
> Zkrátka pořád tam figuruje jako objednávka, na
> kartě Objednávky je rovněž vidět, ale po zadání
> pravým na myší a Odstranit, tak mi to napíše.
> "Failed to cancel order nějaké číslo". Odstraní se
> až p odhlášení a opětovném přihlášení. Nevím
> jest-li objednávka platí a pokud by se na účtu
> objevily finance, zda by se aktivovala, či
> nikoliv. Při live obchodování by to mohl být někdy
> problém. Nevíte, jak se systém chová v tomto
> případě a jak se taková chybná objednávka dá
> zrušit?
> Dík
> SZ
>
> KS

No pokud ses zacatecnik tak to je asi normalni sem nak zjistil od vice traderu ze cms asi zacatecnikum dava ty nejhorsi servry tehle problem co mas ty melo vic lidi i ja kdyz sem zacinal. ted uz druhy rok nepozoruju zadny problem z otevrenim nebo zavrenim nebo objednavkou. sem jim napsal taky par mailu a po kazde me doslo ze se omlouvaj ze to a to a ted mam pokoj.
> -----------------------------------------------
> Máš-li dobrého přítele, máš víc než on :-)


Link to comment
Sdílet pomocí služby

> sem jim napsal
> taky par mailu a po kazde me doslo ze se omlouvaj
> ze to a to a ted mam pokoj.
>

predpokladam, ze obchoodujes zive. jake mas zkusenosti s plnenim obchodnich prikazu? zejmena jake jsou casy od kliknuti po zpetnou odezvu. byly tu zpravy, ze nakup/prodej plni okamzite, ale uzavirani pozic, jim trva dele. uvazuji o zalozeni uctu tak sbiram informace.

Dik.
KS

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Po důkladnější prohlídce..chybí mi kratší úseky 5-20min i na jiných párech vše na 5 min TF, na ostatních TF je to v pořádku i na 1min!! mám všechno. Včera jsem vůbec neobchodovala, pořád mi ti padalo, dneska jsem to taky průběžně nesledovala...Live mám pár měsíců, tohle je zase novinka mezi problémy. Obchoduji právě na 5min- takže blbý
díky

Link to comment
Sdílet pomocí služby

nowa:
já to mám v pořádku, ale je fakt, že VT se chová tak jak se chová. Je to prostě nevyzpytatelnej cajk. Nedávno jsem porovnával vykreslování indikátorů s Pepem tuším na TF 1 min. Každý jsme je měli jinak vykreslené, zkoušel jsem vše možné, ale průběh jsem měl od Pepeho stále odlišný. Druhý den jsem to zkusil porovnat znovu a světe div se průběhy indikací byly najednou shodné.Není den kdyby mi to něco neprovedlo, dneska se mi zase ztrácí nitkový kříž.....
Ale ty chybějící candle, to je fakt problém.
Zkusila jsi restart, či reinstalaci?

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Ja by som mozno este skusil vymazat historiu grafov a nechat ju nacitat znova..
Postup by teda mal byt:
Vypnut VT.
Ist prieskumnikom do adresara HistoryCache v adresari Visual Trader a tam vymazat vsetky subory (mali by mat priponu XML a nazvy v tvare 0_1, 0_5, atd..).

Endy

nowa Napsal:
-------------------------------------------------------
> Je tady ještě někdo, komu chybí svíčky na 5min
> grafech? Na USD/JPY mám 2:10 a pak až 3:55, na
> GPB/JPY mi zase chybí 6:20 až 8:25. Na vyšších TF
> mám ale všechno. To vše na live i demu- je to
> stejné. Může mi to prosím někdo vysvětlit?


Link to comment
Sdílet pomocí služby

Ahojte,
tak dnes nastalo zrejme rozuzlenie v pripade re-quotovania v CMS. Prikladam vycuc z emailu od nich:
The Compliance Department of Capital Market Services, LLC (“CMS”) has reviewed the claims submitted by you since November 9, 2007 (RT # 37403). While you do not cite any specific trades in your account (Account # xxxx), you claim that your trades are “constantly requoted”.

Our review of the trading in your account shows that you regularly submitted orders with “out-of-market prices”, i.e. prices which are not available within the system. The frequent occurrence of such out-of-market orders is unusual and suggests a possible abuse of CMS’ trading system. A review of the trades in your account shows that orders which experienced requotes were properly requoted by CMS’ dealing staff from out-of-market prices to current market prices. By doing so, CMS’ dealing staff properly followed their procedures.

CMS regrets to learn of your dissatisfaction with its services. While we have striven to provide the best customer service to you possible, it seems that our company may not be the best match for your needs. As such, CMS believes that the best solution would be to close your account at CMS and for you to find a better match with another forex broker.

We request that you close any open positions in your account by Friday, November 30, 2007, 15:00 Eastern Standard Time, after which CMS will close your account. CMS reserves the right to close your account and any open positions in your account after November 30, 2007, 15:00 EST. CMS will not be responsible for any losses incurred.

Volny preklad:
Presli sme staznosti, v ktorych ste nam reklamovali sustavny re-quoting cien pri zadavani prikazov.
Po preskumani vasich prikazov sme zistili, ze ste prilis casto zadavli prikazy za ceny, ktore neboli v danom case na trhu. Tento sposob obchodovania je nezvykly a je mozne ze zneuzivate obchodny system CMS.
Vzhladom na to, nas dealing desk spravne postupoval, ked vam posielal vase prikazy na re-quote, ak cena uz nebola k dispozicii.
Je nam luto ze s nami nieste spokojny, avsak vzhladom na uvedeny sposob obchodovania zrejme nasa spolocnost nie je tym najlepsim pre Vas. A preto verime, ze najlepsim riesenim situacie je zrusenie uctu a najdenie si ineho brokera.
Ziadame Vas o uzavretie vsetkych pozicii do piatku 30.11, kedy CMS uzavrie vas ucet.

Dute: takze blacklist existuje.. len to trvalo 2 mesiace kym to z nich vypadlo. :)

Endy

Link to comment
Sdílet pomocí služby


×
×
  • Vytvořit...