Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

NinjaTrader - prosím o radu II


Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 1,3k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

tohle je skutečně zoufalé...zoufale zoufalé..dnes opět těžce nefunkční NT..problém se stahováním replay dat, problém se ztrátou včerejších historických dat, problém s dírou v dnešních datech, problém s pokusem o znovustažení historických data, problém s připojením k datům, problém se samotným chodem platformy...problém s problémem...atd..

tohle už mě opravdu přestává bavit a modlím se, modlím se, aby už brzo vypustili NT8 a ještě víc doufám, že ta bude fungovat stejně dobře jako kdysi fungoval NT6.5 a NT7...

já uplně nerozumím, co se děje, a jak je možné, že poslední týdny, možná měsíce, jsou s celým tím softwarem takové problémy..psal jsem jim, jestli mají takový přetlak klientů, že to prostě jejich hardware a software nestíhá, ale nechce se mi věřit, že by taková firma nebyla dostatečně naddimenzovaná v těchhle věcech...každopádně prý žádné problémy nemají a vše je v nejlepším pořádku...no očividně! bleh..

majkll

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Ahoj, budu to sem dávat postupně jak jsem to řešil. Překvapivě ikdyž nepoužíváte IE, je dobré udělat to co support psal... Měl jsem trochu jiný problém než majkll (nemohl jsem se připojit na Zen Fire, ale to co popisuje majkll se mi taky stávalo), ale třeba to může pomoct....


In the meantime, error messages that state "Invalid remote certificate" or "Permission 13" indicate that something in your PC or
local network is preventing you from reaching the authentication servers. In most cases, it is a firewall or anti-virus program that is blocking the connection or date/time setting on your PC is
incorrect. First make sure your PC clock is synced properly as per the instructions below: Use the steps below to change your Time Zone and sync the PC clock, note to set the server
to time.nist.gov. You can sync your PC clock by double clicking on the clock in the lower right corner of your desktop. Press 'Change time zone...' Set the Time zone and press 'OK'. Once you
have done that, click on Internet Time tab set the server to time.nist.gov and then click Update. Your PC clock should now be updated. If you have not yet, please try restarting your PC as
well as any network hardware such as a modem or router. If this does not help, please try removing and repairing your account connection: Please go to the Tools menu--> select Account
Connections--> highlight the connection--> click Remove Restart NinjaTrader Please go to the Tools menu--> select Account Connections and recreate the account connection. I look
forward to hearing if these steps help to resolve the situation or if I can provide any further assistance.

If you have not done so already I would recommend to power cycle your modem and router by unplugging for approximately 3-5 minutes from the AC
power cables and then reconnect and retest the connection. Also please make sure you have all the important current Windows updates Note: Ensure under the 'Other' tab that root certifications
are installed/updated. When re-testing, if you are still unable to connect then another troubleshooting technique would be to reset Internet Explorer's settings. Reset IE - Tools >
Internet Options > Advanced > Reset > Retest the situation. Finally, if these steps do not help to resolve the situation then you will need to check to see if you have these two
certificates installed within Internet Explorer: IE - Tools > Internet Options > Content > Certificates Intermediate Certification Authorities tab - "UTN-USERFirst-Hardware" Trusted Root
Certification Authorities tab - "AddTrust External CA Root" If you cannot locate these certificate files then we can establish a remote support connection and I can assist with setting them up
on your copy of IE which should allow the connection to take place to Zen-Fire.

Největší naději dávám posledním věcem co psal support, hlavně reset IE.
U mne "zabralo" připojení záložním mobilním připojením na net a pak připojením přes optiku už vše ok. Zní to stupidně, připadal jsem si stupidně, ale možná se některé věci projevily až později.
Hodně štěstí.
PS: reinstall woken pomůže skoro vždy ;)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

ad moje dnešní problémy)

vyřešil jsem to nakonec sám a nerozumím tomu, co je tohle za záhadné problémy...když dočítám bid/ask data z noci, vždy musím stáhnout ráno replay data, potom vypnout NT, znovu zapnout přehrát replay, vypnout a zapnout NT a připojit na zen-fire...tenhle postup znají uživatelé GOM indikátorů...

všechny tyhle tři restarty NT mi dneska platforma blbla, takže mě ani nenapadlo, že by pomohl restart..nicméně po napsání stížnosti na support jsem zkusil vše ještě jednou vypnout...po vypnutí jsem znovu nahodil NT, ale nejprve jsem udělal to, že jsem najel do historical data manageru, vymazal jsem všechna historická data pro včerejšek a dnešek, které dělaly problémy, potom jsem chtěl dotáhnout data znovu (což předtím nešlo a to byl ten největší problém)..chtělo to nějaké připojení, ale nechtěl jsem opět riskovat zen-fire, takže jsem se připojil na external data feed (sám nevím, kam se tímhle připojím, ale je možné, že se tím etabluje spojení s NT servery)..no a najednou data stáhnout šla...takže jsem dotáhl a znovu si dotáhl bid/ask přes replay atd. - ovšem teď už běžela platforma a vše ok...i připojení k zen-fire už trvalo klasicky pár vteřin...

tj. u mě to byla opět nějaká nepochopitelná chyba, která možná nějak souvisela s tím, že se dneska moje windowsy špatně vyspaly, nebo nevím....tohle mi prostě nikdo nevysvětlí...třikrát restartuju NT a pořd je všecko špatně..a napočtvrté všecko dobře...nechápu...

majkll

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 2 týdny později...

Zdravím traderov,

vie mi niekto poradiť ako by bolo možné exportovať zo Sierrachart hodnoty tools, konkrétne extending rectangle, do excelu, prípadne priamo do ninjatradera do indikátora colorzone3 (alebo nejakého podobného) ? Ide mi o efektívnejší a hlavne rýchlejší presun definovaných S/R zón zo Sierrachart do Ninjatradera. Sierrachart používam na analýzu (lepší - pomer, cena/výkon, nepoznám), v Ninjovi obchodujem, to kvôli pomerne kvalitným, all inclusive tickovým dátam zo CQG. Hľadal som na webe, aj tu na Finančníkovi, ale... Peter tu niekde raz spomínal, že má jedno riešenie, export týchto hodnôt S/R zón, tuším práve z extending rectangle do excelu (alebo aj opačne), ale je to jeho vlastné súkromné riešenie v C++, a to ja neviem programovať :S Potom na Petrovom blogu tiež existuje script od Tomáša Matějky, ktorý by mal dokázať importovať do NT7 S/R zóny práve z Excelu, súbor csv. Popravde, ešte som túto cestu neskúšal. Okrem toho chýba mi medzičlánok - export value tools z Sierrachart do excelu. Na supportu Sierrachart dvakrát odpovedali na presne takto položenú otázku - negatívne. Support Ninjatradera odpovedal podobne. Nenašiel som na webe žiaden software, hoc aj platený, s takouto funkcionalitou. Hrozne mi to naťahuje čas prípravy, keď ručne každý deň prepisujem S/R zóny zo Sierry do NT. Trvá mi to celé cca 30-40 minút. AltoareaofBusiness som taktiež nedokázal rozchodiť. Možno preto, že som ho chcel rozchodiť na replay dátach... Pomôžete mi s tým?

Jozef

Link to comment
Sdílet pomocí služby


×
×
  • Vytvořit...