Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Ahoj, stáhl jsem V18 podle výzvy, ale když se jdu nyní napojit vyskakuje mi hláška viz. příloha , na support jsem psal a čekám odpoledne odpověď. Jen se ptám jestli jste se také s tímto někdo setkal, třeba je to jen prokotina. Díky L.

26460

  • Odpovědí 428
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Ahoj. Taky mám jeden problém - po instalaci 18-ky se mi grafy trhů načítají a zobrazují v pořádku. Pouze FDAX má rozhozené měřítka a ukazuje nesmysly. Pokud by někdo věděl jak na to tak díky za radu. Jinak počkám na support.

Odesláno

Tak NT support odpověděl , abych se obrátil na ZF brokera ( zřejmě mysleli MF brokera ), napíšu ještě tam. Pravděpodobně jde o souvislost se změnou v OCO vazbách, které se rozhodli držet u sebe.
To přihlašování (64 nebo 32 bit ) prověřím kde?
Díky L.

Odesláno

ludekM: taky mám stejný problém; na NT foru píšou, že o tom problému ví a že to řeší broker; zatím bez odpovědi a přihlásit se stále nedá. Co se týče 64/32bit, tak ve Start menu - složka Ninja Trader 7 nemám možnost volby 64-bit. Myslím, že to je tím, že tato volba se zobrazuje pouze na 64bit Windows.

Odesláno

Výzvu poslali všem uživatelům kdo mám ninju+zenfire. Po instalaci verze 18 se normálně připojím a data mi běží - vše kromě FDAX. Ten ale nutně potřebuji na live obchodování.... Na jednom compu mám W7 a na druhém W8.

Odesláno

kosa:
zdravim, po navratu z hor jsem zdesen. Mam Mirus a obchoduju ze Sierry. Pro kvalitni tick data jsem zvolil prave Mirus a ted tohle. Chapu to dobre ze Sierra nebude delat nic pro novou podporu dat Zenfire? Na podpore jsem nic nenasel.
Uz jsi to nejak poresil? Ja zatim uvazuju o zruseni uctu u Mirusu (mam uz dlouho IB ) a predplaceni dat primo od Sierry.

Hezky Novy rok a uspesne obchody vsem.
Hodas

Odesláno

ludekM: stejny problem nemuzu se pripojit.

pres vikend se menil poskytovatel dat zenfire z ritmicku na big tick a ten nefungoval s RCG, takze to bude nejspis muj problem.
Dalsi problem s big tickem je eurex a ICE ktere nefungovaly na bigticku a v mirustraderu.

Na supportu stele mlci a live support je offline.

Myslim ze cely tento presun je dost komplikovany a nemaj to uplne otestoveny, coz na me jako klienta nepusobi moc dobre.
jinak mam W7 a NT .18 a RCG

Odesláno

Možná to někomu pomůže. Taky mi to nešlo připojit.

Stačí smazat připojení a vytvořit ho znovu. Pak to normálně běželo. Než se připojíte znovu doporučuji restart nejlépe celého compu.

Jedu na Big Ticku i s RCG a naprosto už v pohodě.

Odesláno

to Robsol,
při vytváření nového připojení mám v nabídce pouze ZF ten BT tam nemám, jinak také RCG.
Zkusil jsem vypnout antivir a firewall, tak už to nehlásí login ....., ale zatím se to nepřipojilo.


×
×
  • Vytvořit...