Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Mirus Futures - Zen-Fire II


Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 428
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Zdravím,
mě poslali z Mirusu odkaz na stažení NT 17, a už to funguje. Zpočátku mi to bylo divné, protože na stránkách NT byla jen verze č. 16 ale od Mirusu mi poslali č.17.


LiborS Napsal:
-------------------------------------------------------
> Pochopitelně restart jsem udělal, zkusil smazat a
> znovu vytvořit připojení, otestoval dvě různá
> internetová připojení, ale stále nic. V pátek
> ještě vše jelo OK. Přes Mirus Tradera se k účtu
> normálně přihlásím .... nevím kde je problém.


Link to comment
Sdílet pomocí služby

Focused on providing unfiltered market data and low latency order routing, Zen-Fire has advanced the speed and reliability of trading solutions available for self-directed futures traders. To ensure its role in this leadership position, Zen-Fire continues to evolve through technology advancements.

With recent updates to the trading engine software to allow for expanded capabilities, you are required to update to the latest version of NinjaTrader (v17) through the link below.

Download NinjaTrader v17

Please be sure to exit all positions and cancel all working orders before updating to the latest version.

Once the update is completed, simply re-launch NinjaTrader and connect.

If you have any questions regarding the update or cannot connect following the download, please email our support team or call us directly at 312.262.1288.

Sincerely,
Mirus Support

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Od v17 mám problémy s připojením, týden jelo všechno v pořádku, pak po připojení se nestahovala data; to vyřešil NT support s Mirusem po pár hodinách. Nicméně i tak dochází k občasným výpadkům; Mirus pomocí remote control se snažil najít v čem je problém, ale pak řekli, že mám problém s internetem; u UPC "samozřejmě" vše v pořádku. Mirus skončil s tím, že mám NT restartovat pokud k výpadku dojde, a že se nemůžu vrátit na v16. Máte někdo podobné zkušenosti?


Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím všechny,
dnes mi došlo na e-mail, že zen-fire končí s daty. Používám sierru, má už s tím někdo zkušenosti?
viz část e-mailu

Dec. 18, 2013, Notice - Zenfire will no longer be supported at AMP Global Clearing

It has become public knowledge that Rithmic has cancelled their contract with Zenfire: www.elitetrader.com/vb/showthread.php?threadid=279841

:S

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Jde fundovat jak v USD tak EUR. Přesné instrukce najdeš na webu Mirusu u jednotlivých Clearingových společností. Podle toho jakou si vybereš např. RCG nebo Dorman.

Např. pro Dorman je to zde

www.mirusfutures.com/sites/default/files/DormanAcctForms/Euro_Wiring_Instructions.pdf

Záleží ale na tom co chceš přesně obchodovat. Někdy je výhodnější přeci jenom USD.

Link to comment
Sdílet pomocí služby


×
×
  • Vytvořit...