Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Track 'n Trade Pro 4.0.


Doporučené příspěvky

zdravim...uz nejaky ten cas zbieram info o TnT platforme a momentalne mi to vychadza takto:

Ak si kupim Track 'n Trade Futures End of Day, v5.0 tak budem moct backestovat na 30 rocnich EOD datach a aj robyt hystoricke simulovane obchody a to aj bez dokupenia dalsich plug-inov.
Ak si kupim Track 'n Trade LIVE Futures tak budem moct obchodovat nazivo ID.

Prosim opravte ma ak sa v niecom mylim....

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 1,1k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Dobrý den všem.

Track 'n Trade Pro 5,jsem si stáhnul přímo od dodavatele včetně plungu simulovaného obchodu.
Vše chodilo,jak mělo.Škoda je jen,že je v Trial.Což je málo na vyzkoušení.
Anglicky,moc neumima,ale v TNT,je vše jednoduché a dobře se sním zachází.
Bohužel,po skončení zkušební verze TNT,už neprcovalo.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 2 týdny později...

nazdar....planujem si objednat TNT, iba rozmyslam ze ako vyriesit aktualizaciu.

chcel by som sa spytat ze ked si kupim futures verziu tnt a napr. po troch mesiacoch si doplatim jednomesacnu aktualizaciu tak ci mi to aktualizuje aj tie predchadzajuce tri mesiace.
a este aj to ze ako prebieha aktualizacia...po kazdom uzavreeti ci ako?

vopred dik.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Ahoj,
mám TNT 5,0 včetně historických dat a simultálního prodeje. Zjistil jsem, že u CORN (combined) se hodnoty DAY a WEEK liší o cca 20 bodů (week hodnoty jsou o cca 20 bodů níž). Trenuji poziční obchod a tento nesoulad mě docela mate. Je to vlivem mého chybného nastavení a nebo je v tom něco jiného? Pokud je chyba v nastavení, jak se toto nechá srovnat?
Děkuji
Zdraví Jirka

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 1 month later...

Já jsem měl data na opce, kde jsem dělal BT strategie na komoditní opce, pak jsem přešel na TOS, ale čislo karty v automatu mi nešlo vymazat, tak jsem to zkusil vyřešit zadaním jiné smyšlené koncovky karty a data karty, ozvali se že karta nesouhlasí, tak jsem je informoval že nechci již data na opce používat, nadále mi běží data na TNT live a TNT 5.0, bylo to poněkud hmmm...... řešení, ale účel světí prostředky

zkus orders@geckosoftware.com, komunikace s geckem jde pouze telef., nebo mail, live chat nepodporují, ale v pracovní době na mail mi zareagovali obratem

Link to comment
Sdílet pomocí služby


×
×
  • Vytvořit...