Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Spolehlivost FX brokeru


bob

Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 2,8k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Jsem nasssr....zadal jsem prodej USD/CAD asi před půl hodinou a nemám na obrazovce žádnou objednávku ani odečet z účtu, samozřejmě neumím zadat stopku a navíc přerušení spojení....nejhorší situace!!!!!! Už mě to začíná pořádně štvát a nevím co teď.Doufám že mi objednávka nepříjde dodatečně třeba za hodinu, to už může být po všem.
Nevím co dělat, je to se CMS velice špatné :D :D :D

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Naprosto vazne premyslim o otevreni ostreho uctu u Interbanky. Pro pripad problemu u CMS obchodovat Interbanku nebo obracene... Podminky vypadaji dobre. Uvidime, necham to jeste chvili ulezet.
Ale v CMS toho evidentne ted maji plne brejle. Petice nic nezmuze, oni moc dobre vedi, ze maji prusvih a delaji na tom (pokud nejsou sebevrazi). Jestli jim fakt neco shorelo a celej patek obnovovali ze zaloh, tak se nedivim, ze s tim maji trable. Ono to par dni trva, nez si to sedne. Zatim se proste jistete pri obchodovani pomoci ukladani tech logu a pripadne screenshotu. Pokud mate otevrenou pozici bez stopky a spadne to, okamzite volejte CMS a nechte pozici rucne zavrit. Cislo na dealing desk je 1-212-563-5151 nebo 6454.
dzink

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Co se týče záloh, tak si myslím, že společnost rázu CMS, která má určitě kvantum zákazníků, by měla mít prováděny zálohy průběžně(zrcadlové disky, záložní servy).Otázka, jestli zálohy to neodnesly taky.U velkých společností by provádění záloh měla být priorita č.1.Většinou je to řešeno více servry.V případě poruchy jednoho se přepíná na záložní a tímto se eliminují problémy.Mrzí mne omluva ze strany CMS, pokud mi záleží na zákazníkovi, dle toho se chovám.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Ještě tedy takovou malou (doufám, že už definitivní :)) tečku na konec: Včera ráno jsem poslal na technickou podporu email s žádostí o vysvětlení a s názorem, že slušná firma se svým klientům omluví, aniž by si o to museli říkat. Dnes odpoledne jsem dostal odpověď ve smyslu že se tedy CMS omlouvá a že jejich technici pracují na odstranění problémů... Původně jsem to sem chtěl zkopírovat, pak jsem si ovšem všiml výhružného dovětku o důvěrnosti zaprávy a zákazu zveřejňování, takže aspoň takhle... :)

Happy trading
Petr

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Sid: Je to spis na delsi debatu, ktera stejne nikomu tady na foru nic neprinese...
Mimochodem dostal jsem omluvny mail, vypada to, ze tam byla lehka bourka v IT. Podle me ted budou do infrastruktury dost investovat, takova lecba sokem ;) Takze predpokladam, ze uz by to mohlo byt v cajku. Uvidime :)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

toto su ich obchodne podmienky na live ucet


Min. částka pro otevření účtu 200 USD
Velikost kontraktu 100 tis. a 10 tis. jednotek příslušné měny + jejich libovolné kombinace
Cenové rozpětí (spread) EUR/USD; USD/JPY 3 body
GBP/USD; EUR/JPY 4 body
ostatní hlavní měnové páry 5 bodů
Požadavek na marži (100 tis.) 1 až 3 kontrakty 250 USD
4 až 10 kontraktů 500 USD
11 až 50 kontraktů 1 000 USD
51 a více kontraktů 2 500 USD
Požadavek na marži (10 tis.) 1 až 30 kontraktů 25 USD
31 až 100 kontraktů 50 USD
101 až 500 kontraktů 100 USD
501 a více kontraktů 250 USD
Poplatky (100 tis.) za každý kontrakt na libovolném měnovém páru 8 USD
Poplatky (10 tis.) za každý kontrakt na libovolném měnovém páru 4 USD
Pákový efekt (leverage) 1:400
Hodnota jednoho bodu (100 tis.) přibližně 10 USD
Hodnota jednoho bodu (10 tis.) přibližně 1 USD


Link to comment
Sdílet pomocí služby

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...