Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 1,2k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Oblíbené příspěvky

ropon Napsal: ------------------------------------------------------- > zdravim, > > Chcem sa spyatat ci sa niekto nestretol s > nasledovnym problemom:

zdenekt: Dakujem. Pre ostatnych je to v Program Files\Tradestation 9.1\Program\Cache\CAL_cache.clod staci zmazat alebo presunut. Je to ale subor vsetkych dat grafov, cize po zmazani nebudu v TS

Nic jiného než jsem psal výše není nutno platit   M.

Publikované obrázky

Jediná cesta jak dostat strategie z Tradestation je přes File --> Import/Export EasyLanguage

Strategie se nachází v jednom z osmi souborů s koncovkou .wrk ve složce MyWork. Čistě teoreticky by mohlo stačit zkopírovat tyto soubory a vložit je do druhého počítače. Ale dal bych si pozor na stejnou verzi Tradestation.

Na přenesení nastavení je asi nejleší použít File --> Backup/Restore Tradestation

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Ahoj,

rád bych se zeptal, jestli někdo nemáte při otevírání účtu zkušenost s tím, že je vaše adresa trvalého bydliště odlišná od skutečného bydliště. Tedy na OP mám jednu adresu (Brno), ale na všech dalších fakturách, výpisech apod. je uvedeno skutečné bydliště (Praha).

Máte s tím někdo nějakou zkušenost, co je pro brokera dostačující?

Díky,
Michal

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
  • 2 týdny později...

MerQury: účet jsem zakládal na konci minulého/začátku nového roku a chtějí ověření adresy z dokladu (u mě OP) a jednoho dalšího (účet za elektřinu, výpis z účtu apod). Mám také bydliště jinde než na OP, takže jsem poslal výpis z účtu a bez problému.

 

M.

 

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
  • 1 month later...
On 21. 9. 2016 at 11:57, baumgdav napsal/a:

Zdravim vsechny tradery, prave jsem si otevrel ucet u TS, tak by se nekomu mohly aktualni info hodit. 

Registrace: Stejna rutina jako u IB. Sel jsem podle navodu tady na webu. Je fakt, ze uz neni uplne aktualni, ale o moc se to nelisi, tak se to da taky. Prijmy fakt nikdo nekontroluje, tak neni nutny se bat uvest trochu vyssi cisla. Ve ctvrtek vecer jsem odeslal naskenovany formular a v pondeli mi odpovedeli, ze ucet je schvalen. 

Fundovani uctu: Kdo ma jiz ucet u IB, neni nic snazsiho, nez to poslat z IBcka. Hlavne usetrite za poplatky a prevod meny. Tak jsem to udelal ja a do dvou pracovnich dnu byly penize u TS. Peter Albino mi jeste radil, ze mam udelat printscreen platby v IB, ze to budou chtit potom nejak potvrdit, ale zatim to po me nikdo nechtel. Radsi ale mozna udelat. 

Slevovy kod: Vyplnil jsem slevovy kod z Financnika (6 mesicu Software zdarma a 600$ na komisich). Pred fundovanim uctu mi Peter Albino najednou poslal jejich aktualni nabidku  - visi to i na webu – (pri zalozeni a fundovani uctu do konce zari nabizeji do konce roku software zdarma a asi 500$ na komisich). Slevovy kupon z Financnika je stale platny, tudiz si muzu vybrat nabidku, jakou chci – asi tu lepsi ze. Kombinovat to nejde.

Zdrarvím všechny, 

snažím se poslat peníze od IB do TS a nejsem si jistý zda postupuji správně: Vybral jsem Fund Transfers a pak Withdrawal nejde mi ale zadat částka (jako Wire Type jsem zadal Brokerage Firm). Jestli to dobře chápu tak v tomto kroku si jen přidám TS do seznamu a až při opakovaném zadaní platby budu moc na tuto instituci peníze odeslat? Ještě jsem nikdy peníze od IB neposílal, tak nechci něco zmotat, anglicky neumím. Mohl by někdo prosím stručně popsat co se kde zadává, popřípadě by stačil obrázek a jaký je postup. Děkuji

2.png

3.JPG

Upraveno uživatelem foot
Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Myslím, že to chápeš zcela správně. Tady se nejdřív přidá TS do seznamu a teprve pak budeš moct posílat peníze do TS. Navíc se u IB vždycky platba ještě potvrzuje zadáním kódu, jako při přihlašování, takže dokud to po tobě nechce, nejde udělat nic špatně. 

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Bankovní spojení na TS jsem si úspěšně přidal do seznamu (ještě jsem váhal jestli se má použít  Withdrawal , nebo Third Party Withdrawal, ale oba účty jsou na moje jméno tak jsem dal  Withdrawa), přidání do seznamu jsem rovněž musel potvrdit zadáním kódu. Zítra zkusím platbu odeslat, tak snad to proběhne bez komplikací. 

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
  • 4 týdny později...
  • 2 týdny později...

Dobrý den, měl bych dotaz ohledně přerušení činnosti. Když si vyberu veškeré peníze z TS a zruším odběr dat, co se pak bude dít? Budou mi pořád účtovat poplatky 100,- USD/měs (při neaktivitě). A ty pak někdy strhnou po dalším nafundování? Zatím nechci účet rušit. Má někdo tuto zkušenost (jak to funguje)? Děkuju!

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Ahoj jerry8.

Ak vyberieš všetky peniaze tak ti zatvoria účet. potom keby si ho chcel znovu otvoriť tak si musíš prejsť celým otváracím procesom odznovu.

Ďalšia možnosť je, že tam necháš 500USD, a požiadáš o pozastavenie, v tomto prípade tvoj účet bude otvorený nadalej ale nebudeš mať prístup k platforme a nebudú ti účtované žiadne mesačné poplatky za data a za platformu, ale najprv si tie data musíš odhlásiť a o to pozastavenie požiadat najlepšie cez livechat, tam by ti to ešte vysvetlili. 

Upraveno uživatelem Blue Dragon
Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
  • 2 months later...

Dobry den,

chcel by som sa opytat na jednu prakticku vec:

Ako co najlacnejsie posielat peniaze na ucet TS zo SVK? Pretoze ma zacinaju stvat dost vysoke poplatky, ak to posielam zo SVK banky typu Sporitelna, tatrabanka apod. Poplatok 1 percento z posielanej sumy plus poplatok za OUR platbu 19 eur. Tzn. ze pri poslani napr. 2000 EUR zaplatim 39 EUR  na poplatkoch co sa mi zda dost. Dakujem za kazdu radu.

 

 

 

 

 

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
  • 2 týdny později...

Ahoj kolegové, mám na Vás jednu otázku ohledně Matrixu. Vidím v něm hloubku trhu na Ask a Bid jen na nejbližší ceně - je to zaplacenými daty, které mám jen bundle? Je potřeba připlatit 5$ za Package1? Nebo je to jen v nastavení platformy? Vlastně to jsou tedy 3 otázky :-)

 

Díky moc

M.

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.