Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

NinjaTrader - prosím o radu


tomnes

Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 1,6k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Vyzkoušel jsem smazat soubor z databází a restartovat počítač. Nic se nezměnilo. Na PC jdou jen okamžitá data, historie žádná, bez ohledu na sledovaný trh. Ze zoufalství jsem vyzkoušel včera získané přihlašovací údaje na instalaci ZF s NJ na notebooku. A koukám jak puk. Na notebooku všechno běží jako po másle. Tak nevím co dál. Přísahal bych, že kromě nových přilašovacích údajů jsem na instalaci v PC nic nezměnil.
Pepa

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Novší verzi jsem nainstaloval, pořád to nešlo, tak jsem NT odinstaloval, znovu nainstaloval, zaregistroval jsem se na Zenfire nanovo, vše zprovoznil a nic..asi je to tedy lokální, akorát nevím, proč právé já jsem ten "štěstlivec", kterému to nejde..dokonce ani když otevřu starší kontraktní měsíce, které mi zobrazuje normálně, Reload je pořád šedý..
..no nic, nebudu s tím již otravovat, kdyby ale někdo měl stejný problém a nějak úspěšně ho vyřešil, budu moc rád, když se zde podělí o zkušenosti :-)

Lukáš

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Lukas.m, pepazdepa:

jak potvrdil pepa, na ntb mu vše běží ok, takže je to určitě lokální chyba na konkrétním PC..ale skutečně nevím, čím by to mohlo být..ninja mi taky často různě blbne, ale max. pár restarů a různých kombinací pokusů a omylů většinou zabere :)

tj. zkuste ještě napsat na support fórum ninja traderu, tam by mohli poradit.. www.ninjatrader-support2.com/vb/index.php

michal

Link to comment
Sdílet pomocí služby

No fix..omlouvám se, zvoral jsem to já..ale kdyby to někomu taky takhle blblo, tak se pokusím popsat, co bylo vlastně špatně..v Tools - Account Connection jsem měl v sekci "Historical data" u připojení Zenfire označenou možnost "Disabled, I will use another connection for historical data"..když jsem to přepnul na "Enabled", tak to začalo fungovat..takže asi tady byla ta chyba, co mě skutečně nenapadlo..

Každopádně děkuji všem za pomoc a ochotu poradit :-)

Lukáš

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Hezký podvečer všem, dnes jsem narazil na problém s daty u NJ + ZF demo, které se jinak zobrazují na minutovém grafu a range bar grafu. Jedná se konkrétně o ceny HIGH, LOW a CLOSE. Restartartem programu se nic nezměnilo. Přišel jsem na to při práci z pivoty a dost jsem vylekal, jelikož uvedené data považuji za kvalitní. Chci se zeptat jak se zobrazují data Vám kteří používáte stejné nastavaní a jestli jsou podobné rozdíly i na grafech v "živém" obchodování.Děkuji Petr

12294

12295

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Abych přispěl svou troškou do mlýna, tak mám ten samý problém jako "runer", taky mně vyskočí ta hláška, potom se samozřejmě nenačte historie grafu (pouze od doby připojení se úsečky zaznamenávají), ale co je zajímavé dělá to jenom u minutových grafů. Když jsem otevřel Volume graf, tak tam historie je. To prostě nechápu. Už jsem vyzkoušel vše co jste tady radili, kromě odinstalování a znovu instalace NT, tak to asi zkusím. Jinak už nevím co s tím.

12372

12373

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Bohužel jste moje poslední záchrana.Používám ninju asi rok a proto mě udivuje,že se nemohu dostat k nové registraci a spustit tak další demo.Zkoušel jsem nové jméno ,adresu i mail ,ale bylo to k ničemu.Zkoušel jsem to i z jiného počítače a nic.Objevuje se hláška o stejné IP a MAC adrese.Tak se chci zeptat,zda nejsou problémy s novou registrací pouze u mě. :S

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobrý den, rád bych požádal o informaci, jakým způsobem lze zakoupit licenci NT pro živé obchodování, zda jde provést pronájem či koupi přes brokera, u kterého mám účet a tato obchodní platforma je jím podporována nebo je nutno provést objednávku přímo na stránkách NT a jak pak řešit platbu za koupi či pronájem. Děkuji.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...