Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

NinjaTrader - prosím o radu


tomnes

Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 1,6k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Zdravím, prosím mohl by mi někdo poradit s následujícím:
Propojím NJ a IB, to je ok, sleduju intraday e-mini, to je taky ok. Pridal jsem si nekolik tickeru do seznamu, ktere chci pripadne videt v grafech (etf na indexy - iwm, spy, dia,...), grafy se mi nactou, problem je, ze nikoliv historicky, vzdy od okamziku, kdy si dam graf zobrazit. Pokud mi treba vypadne spojeni, nebo zavru graf apod. prerusi se kontinuita dat. Pritom u emini se mi opet pospojuje zpetne. Veskery settings (hloubka historie je porad stejna). Snizil jsem to na cca 3dny, a porad se to pro mnou dopridane tickery chova tak, ze nespojuje data. Muzete poradit? Diky moc.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím všechny tradery...
Takže odpověď na můj problém popsaný na předchozí straně...... když to shrnu , pouze s verzí 900 TWS lze obchodovat paper .... odkaz navede na stažení této verze TWS+ provede nastavením API ...

You should be able to setup this connection.

Please insure that you are using version 900 of TWS as this is the only supported version, this can be downloaded from the setup guide below:

Also please insure that you have followed the setup guide when setting this connection up.

www.ninjatrader.com/webnew/support_interactivebrokers.htm

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobrý den, potřeboval bych pomoci s jednou věcí. Nainstaloval jsem NT, ale mám problém s indikátory. Když totiž totiž otevřu menu Indikators, tak by se mi měl ukázat seznam s indikátory. Okno mám ale prázdné. Nevím co mám špatně nastaveno. Zkoušel jsem dotaz ve vláknu Nastavení od A do Z, ale zatím bohužel žádná zpráva. Pomůže mi někdo? Děkuji

12543

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím,

potřeboval bych pomoc při řešení problému s NT. Používám tento program už cca rok. Přesto se mi stále nedaří vyřešit některé problémy. Sám už si s nimi nejsem schopen poradit. Tady na foru už jsem se na ně jednou ptal, takže jen přidám odkaz:

www.financnik.cz/forum/read.php?3,108205,149594#msg-149594

Ve skratce se jedná o problém s přehráváním historických dat a reporty. Za nic na světě se mi nedaří otevřít v Market Replay historické grafy, které jsem si nenahrál sám (vlastnoručně nahrané data se mi přehrávají naprosto bez problémů). A co se týče problémem s reportem, tak se mi vždy po zavření NT vynulují hodnoty. Takové věci, jako nastvaení místího a jazykového nastavení na US -eng , kompletní reinstalaci přes Revouninstaler a další jsem už vyzkoušel. Ze všeho nejvíc mě trápí ten report, protože mi neuvěřitelně ztěžuje a komplikuje práci :( . Pokud by někdo mněl JAKÝKOLIV nápad, tak by mi to moc pomohlo.

Jestli to nevyřeším tak už snad vypíšu odměnu kralovství a pul princezny pro ajťáka, který by mně to zprovoznil. (tu)

Zatím přeju hezký víkend...

Jonáš Mucha

Link to comment
Sdílet pomocí služby

zdravím,

mám prosbičku. Dnes sem zkusil na simu přidat kontrakt (testuji jednu myšlenku),ale když zadám 2. kontrakt, tak není vidět PT ani SL (i když byl vstup do stejně naprogramované strategie jako vstup č.1 a tam PT a SL vidět je). Je někde v NT volba jaký kontrakt chci uzavřít (1. či 2.)?...no a po uzavření jednoho kontraktu mi zmizel PT i posunutý SL,takže sem z toho jelen. Pokud má někdo zkušenosti,tak děkuji za odpověď....

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím,
chci si zakreslit trendovou linku, kliknu na místo, odkud bych chtěl, aby začínala. Trendová linka, ale začíná o kus jinde a ani konec se mi nedaří zakreslit na místě, kde chci já. Nesetkal jste se někdo prosím s takovouto neposlušnou trendovou linkou? Nevíte případně jak na to?
Předem mnohokrát děkuji za odpověď.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Caute,
chcel by som sa spytat tych, co si kupovali Ninju cez Paypal a verifikovali si svoju kreditnu kartu....ako dlho trvalo, kym sa na vypise z kreditky zobrazilo to stvormiestne cislo, ktore treba zadat na stranke Paypalu kvoli verifikacii? U mna su to 2 pracovne dni a ten kod stale nikde nevidim:(
Trapi ma to o to viac, ze Paypal je jedina moznost ako sa da kupit Ninja. Hrozne.
Vdaka

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...