Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Ninja Trader - nastavení programu od A do Z


Masaryk

Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 2,3k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

guuci
tak je to v tom Market Replay....Vše z Market Replay smaž, restartuj NT a potom klasickou cestou připojit, nahodit grafy a mělo by to být. Jediné co mě mrzí je, že přes víkend budu muset vždy data znovu natáhnout do NT a přes týden zase vymazat :-( Nejlepší by bylo mít nainstalované dvě NT, ale zatím jsem na to nepřišel jak.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

kofis:
Já jsem neska celej den doma, takže jsem si to otevřel už dopoledne a vše OK, ale ráno jsem s tím neměl nikdy problém , to spíše k večeru se mi stávalo že jsem ty grafy ani nerozjel a ted v poslední tobě tohle.
Každopádně jsem si teď na noťasu vypnul a zase zapnul NT a taky nic, ale protože jsem si včera znova zapnul replay,
tak jsem z něho vymazal soubory a při dalším znovunahození NT se to načetlo bez problému.
Nevím no, ale pokud se mi to ještě bude opakovat, tak vždy při denní si to asi nahodím už ráno před odchodem do práce a hotovo

Link to comment
Sdílet pomocí služby

to kofis, gucci:
Zdravím všechny, mám s Ninjou uplně stejný problémy,
dneska sem nad tim strávil půl dne a vůbec to nepomohlo můj postup byl že sem zkoušel vymazat kus databáze kam se
zaznamenávaj market replay data, ale nepomohlo to, tak sem komplet NT odinstaloval a znova nainstaloval a zase nic, pokaždý se mi dneska začly vykreslovat jenom nový grafy ale žádná historie z dneška jenom ta stará co už je v NT někde uložená. Nepomohlo Repair Database, a Reload Historical data je šedý takže nejde použít.
Napadá mě jestli neni problém někde u Zen Fire...
Ale pro jistotu ještě zkusím poslední věc a sice mě zaujalo u kofise jak napsal:
"...ale data se načetla až když jsem opravil přihlašovací údaje v: Tools/Options/Misc/User+password a vložit aktuální údaje. "
Tak bych se rád zeptal co se tam přesně vyplňuje za údaje? Nevím co tam napsat...?
díky Max

Link to comment
Sdílet pomocí služby

To kofis:
Možná by stálo zato se spojit přez ICQ a zjistit jestli mám oba problém ve stejnou dobu,
potom je jasný že za to může zdroj dat od Zen-Fire a bylo by dobrý jim poslat mail s dotazem,
bohužel nejsem v AJ silnej... Ale nerad bych tu šířil bludy, je možný že je chyba v NT,
nebo v tom, že při práci se Zen-Fire vzniká nějakej problém...
Jinak prosímtě kofisi jaké údaje zadáváš sem:
Tools/Options/Misc/User+password a vložit aktuální údaje......??

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Panove,

nevim, jestli to nejak pomuze nebo ne, ale pokud mate pripojeni pres UPC, tak to ma obcas problem s tim napojenim na servery s historickymi daty jak psal coochi. Pravdepodobne zpusobeno pretizenim jejich linky za ocean. Uz to tady bylo parkrat probirano. S tim zadna preinstalace apod. nepomuze, tam pomuze jenom zmena poskytovatele pripojeni.
Pokud mate nekoho jineho nez UPC a presto to porad blbne, tak s tim neporadim.

Lada

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...