Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

NinjaTrader - prosím o radu II


Doporučené příspěvky

detroit Napsal:
-------------------------------------------------------
> dl.dropboxusercontent.com/u/3960593/ColorZ
> one3.zip
>
> Pozor, nerozbalovat. Nechat jako ZIP a nahraj to
> do Documents\NinjaTrader 7\templates\Indicator a
> mozna budes muset znova pustit NT, to uz si
> nepamatuju.

Ahoj Detroit,

pokusil som sa to nainstalovat podla tvojho popisu a tiez to nemam v indikatoroch, zrada bude asi inde.
Diky za pripadne riesenie

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 1,3k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

soaker skusal si to takto:

1. spustis ninja trader
2. File / utilites / Import ninja script (vyberes indikator ktory si si stiahol z disku - je uplne jedno kde ho mas umiestneny)
3. Ninja ti ho naimportuje

Ak by si nahodou ho nemal v zozname indikatorov tak das:
1. Tools
2. Edit ninja script / Indicator (zo zoznamu ktory sa ti otvori vyberes indikator a objavi sa ti programovacie okno s kodom indikatora)
3. stlacis na klavesnici F5 tym ho myslim ze kompilujes.

A MALO BYTO FACHCAT.

Daj vediet ci pomohlo pripadne ci si to takto skusal

Link to comment
Sdílet pomocí služby

stranger: Tak jsem udělal variantu č1. na jiném počítači a krásně to funguje. Na mém PC to nejde, ukazuje mi to tuhle hlášku viz obrázek. - no jenže já netuším kde ta chyba je jak jí odstranit... Pro jistotu jsem ještě založil jiného uživatele a když ho přepnu tak to normálně funguje. Takže opravdu bude chyba v nějakém dokumentu... blbý je, že když jsem přepnul uživatele nemám NT nic, ani data ani nastavení prostě nic. Tato chyba asi vznikla když jsem měnil PC za nový, nic jiného mi nenapadá. Můžu ještě zkusit přeinstalovat NT, ale to prosím o radu jak to udělat aby mi zůstala data a moje nastavení a přitom se smazala ta chyba? Prosím krok za krokem :-) Děkuju Kuba

25075

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Kuba69 ak mas nastavene rozne templaty a workspacy plus indikatori a rozne dalsie veci, tak si to proste zalohuj.
File / Utilites / Backup. Vyber si co chces zalohovat a potom si to zalohuj.

Ked preinstalujes na novo ninju tak das restore . file / ulities / restore.

Odporucam zalohovat len tie veci ktore skutocne nechces znova nastavovat, tzn templat, ninija scripty, pripadne workspace a configuration. Data by som nezalohovaval na tvojom mieste, tie si stiahnes vzdy na novo (aspon ja to tak robim)
Ak mas postahovane nejake data REPLAY ktore si si pracne stahoval po kazdnom dni, tak najdes to v zlozke
moje dokumenty \ NinjaTrader 7\db\data - cele si to skopiruj a potom na novo to tam skopirujes.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Tak jsem udělal: znovu stáhnul NT, nikde se mi to neptalo jestli chci odinstalovat to staré.. Spíš to možná byla jen aktualizace... No a nic pořád stejná hláška.

Můžete mi prosím někdo napsat jak přesně NT odinstalovat a pak znova nainstalovat?
Nebo jak řešit, ten problém s dokumenty viz obrázek pár odpovědí nad touhle?

Děkuju
Kuba

Link to comment
Sdílet pomocí služby

No super tak vidim ze to Kuba zvladl a urcite se pri tom neco i priucil :) Stejne je to zvlastni, protoze ja ten zip soubor nikdy neimportoval a vzdy mi to slo, ale to uz nechme byt. A jak se vam s tim indikatorem jinak pracuje, vse jasne? Myslim ze neni moc co vysvetlovat.
S tim problemem kdyz ti neco jde pod jednim uzivatelem a pod jinym ne, tak tomu ze u nas anglicky rika "corrupted user profile" (nenapada me kloudny preklad), a v takovych pripadech vetsinou je ztrata casu zkouset to nejak resit v tom corrupted profilu, proste to chce zalozit noveho uzivatele a pretahnout si tam to co je pro tebe podstatne z toho puvodniho profilu (uzivatele). Jak to jednou je corrupted tak to tezko hledat kde presne a co se tam doje*alo a lepsi proste pouzit novej profil. (tu)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobrý deň,
skúšal som sa pýtať vo VIP-nastavenie NT, ale tu by ste mi mohli odpovedať skôr. Potreboval by som napojiť NT na iný datafeet (potrebujem tickové dáta) a ordre posielať svojmu brokerovi (IB - ten ticové dáta nemá). Chcem sa opýtať či sa to dá a ako to nastavím v NT.

Ďakujem za odpoveď.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

soaker Wrote:
-------------------------------------------------------
> indikator je fajn, len sirka pasma je u vsetkych
> stena

Jo, to je takova mala nevyhoda ze vsechny zony budou stejne siroky, ale aspon ze se da nastavit ta sirka globalne. Nemyslim si ze mnoho zacatecniku potrebuje nastavovat ruzne siroke S/R zony, ani ja jeste nejsem na urovni kdy bych byl schopen takto detailne urcit velikost zony.


Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobrý den,
obchoduji trh NQ, graf RB. Před pár dny jsem se pokusil otevřít v NT nadcházející kontraktní měsíc NQ 12-13. Bohužel nastaly dva problémy.
1. Graf který se mi načte, je zcela shodný s aktuálním NQ 09-13 (myslím zcela shodný i hodnotami, což by dle mého být neměl).
2. Graf se načte a dále se nehýbe. Musím ho načíst znovu, graf se o něco posune a opět stojí. Vyzkoušel jsem i další trhy (YM, ES) a situace je stejná. Aktuální kontraktní měsíce fungují, nadcházející ne. Přitom v minulosti, když jsem dělal to samé, vše fungovalo. Nemáte někdo tušení, v čem by mohla být chyba.
Provider CQG, amp futures.

Děkuji
Richard

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Ahoj, mohli byste mi prosím poradit s nastavením indikátoru EMA v Ninja Traderu?

Dnes jsem začala backtestovat, otevřela jsem si graf s ročními intradenními daty trhu YM a promítla do nich indikátory FinWin. U indikátoru AutoRetracement šlo nastavit Start session na 15:30 a každý obchodní den se tento indikátor vykresluje správně, tj. data vypočítává od začátku obchodní seance daného dne. Jenže u indikátorů EMA 34 ani 204 žádná start session zadat nejde a vykreslují se kontinuálně z jednoho dne na druhý a tím jsou dost zkreslené. EMA 34 se mi tedy počítá i z hodnot premarketu (což nevím, jestli je problém nebo ne) a EMA 204 se mi počítá vždy i z předchozího dne a je tak značně zkreslená.

Dá se to někde v nastavení změnit tak, aby se mi EMA 34 i 204 začaly vypočítávat až od začátku obchodních hodin, případně od začátku aktuálního dne?

Děkuji za pomoc
Martina

Link to comment
Sdílet pomocí služby


×
×
  • Vytvořit...