Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Technické problémy s IB


Eva2

Doporučené příspěvky

MerQury Napsal:
-------------------------------------------------------
> Mohl by mi někdo poradit, jak se dá v TWS zrušit
> automatické vypínání platformy v určitou hodinu???
> V nastavení jsem našel pouze možnost volby v kolik
> hodin se TWS vypne, ale už sem tam nikde neviděl
> volbu, jestli se vůbec vypínat má.
>
> Předem díky


Dobrý den,
mám stejnou potřebu jako MerQury. Nenašel jsem na jeho dotaz odpověď.
MerQury, nebo někdo jiný, víte jak na to?

Link to comment
Sdílet pomocí služby

PavelKvac Napsal:
-------------------------------------------------------
> MerQury Napsal:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Mohl by mi někdo poradit, jak se dá v TWS
> zrušit
> > automatické vypínání platformy v určitou
> hodinu???
> > V nastavení jsem našel pouze možnost volby v
> kolik
> > hodin se TWS vypne, ale už sem tam nikde
> neviděl
> > volbu, jestli se vůbec vypínat má.
> >
> > Předem díky
>
>
> Dobrý den,
> mám stejnou potřebu jako MerQury. Nenašel jsem na
> jeho dotaz odpověď.
> MerQury, nebo někdo jiný, víte jak na to?
>
>
> PavelK


Obecne lide doporucuji tohle: ibcontroller.sourceforge.net/
Pripadne pokud potrebujete jen API, tak misto TWS pouzivat IB Gateway, ktere by se vypinat nemelo.

Nic z vyse uvedenych reseni jsem jeste netestoval, ceka me to taky tento tyden to vyresit.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím všetkých,

Neviem či sa aj niekomu inému objavil podobný problém, ktorý popisujem. Od včerajška sa mi pri obchodovaní objavuje malý problém. Ja obchodujem cez BT a ak zadám príkaz v DOM-e, potom to TWS interpretuje buď ako typ LMT alebo STP (v závislosti či môj príkaz je nad alebo pod aktuálnou cenou). Neviem prečo, ale ak je to príkaz STP, potom sa objaví hláška: "For market orders and marketable limit orders, Interactive Brokers may set a cap (for a buy) or a floor (for a sell) to avoid an execution of your order at a price that would not be fair or consistent with an orderly market. This means that Interactive Brokers cannot guarantee fills for market or stop orders." Neviete prečo sa to začalo objavovať od včerajška, lebo ináč všetko funguje bez problémov.

Stano :S :S (tu) :)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím všechny,
Tento týden se mi podařilo úspěšně nafundovat účet u IB a chtěl jsem dotáhnout do konce registraci u IB a narazil jsem na problém kdy se mi podařilo vše udělat podle Account Application až po bod 6(Agreement/Disclosures) ze sedmi. Vytiskl jsem si Online Security Card a dal jsem Continue. Systém mi napsal aspoň si myslím, že mám čekat 2-5 minut na pokračování. Dál jsem to nedotáhl. Od toho okamžiku stojím na místě.Vrátit se můžu a x krát jsem tak učinil a jsem zaplavený množstvím Online Security Cards, ale více už to nejde.
Co dál? Co po mě chtějí, abych dokončil celý proces?
Jsem technický antitalent můžete mi polopaticky poradit jak to udělat v této závěrečné fázi po nafundování účtu?

Předem děkuji za odpověď.
Jirka

Link to comment
Sdílet pomocí služby

zdravím vespolek, narazil jsem taky na jeden nový zádrhel s tws. Nevím jak je kdo zvyklý s tws pracovat, já jsem si osvojil následující. Na jednom PC mám puštěnou platformu přes simulated trading účet, kde zkouším ověřovat mé nejrůznější nápady s příkazy v platformě, technicky poznávat co se dá, dál ověřovat strategie atd. Proste žádný stres, takové hraní a přehledné pokoukání přes dva monitory. To co mám pečlivě otestováno, zbacktestováno a napejprováno, exekuuji přes notebook s připojením přes real účet. Platformu mám čistou, jen ty nejdůležitější věci a dost. Co jsem teď ale nezjistil?!! IB bloknul paralelní připojení přes oba typy účtů, abych byl přesný, běžících na dvou PC, tj. z různých IP adres. Přes IB chat mi bylo řečeno, že to odteď jde tímto způsobem jen z jednoho PC při otevření dvou platforem tws. Moje otázka. To přepínáte všichni mezi sim a real účtem přímo v např. NT, jsem jen já divnej, že jsem si to takhle rozkouskoval přes připojení na dvou vedle sebe běžících strojích?! :)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

zdravím všechny, může mi někdo vysvětlit celý smysl tohoto textu:
Když si to přeložím tak v simulaci(paperu) mě to oznamuje toto: neplatné uživatelské jméno nebo heslo, ale už nechápu technicky co mám dělat s tou klávesou caps lock, a uživatelská jména musí být .... a hesla jsou ..... citlivá.

Login failed - Invalid username or password.
Please check the "Caps Lock" key;
usernames must be lower case, and
passwords are case sensitive.
Please note that login is possible beginning
the day after account approval.

Dík za logický překlad tohoto textu já si to nedokáži přebrat.
Jirka :S

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Jirikdin

login zlyhal - neplatne pouzivatelske resp. prihlasovacie meno alebo heslo
prosim skontrolujte klavesu "CapsLock"
pouzivatelske resp. prihlasovacie meno musi mat male pismena a heslo je citlive na velke a male pismena (skratka nie je to tak ako napr. pri web adrese kde je to jedno FINACNIK.CZ = financnik.cz - u hesla to neplati
login je mozny len nasledujuci den po schvaleni uctu


Link to comment
Sdílet pomocí služby

t.o.m. Oni mi poslali právě jiné uživatelské jméno a heslo pro paper. Já ho tam zadal přesně podle návodu a tohle mi to hlásí. Už jsem věděl, že mi pošlou rozdílný přístup na paper. Na live se v pohodě dostanu s jiným uživatelským jménem a heslem, ale na paper se nedostanu přes tuto hlášku.
dík za snahu t.o.m.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Mám novou zkušenost ke svému příspěvku. Dnes jsem četoval s IB a osoba na druhé straně mi napsala, že mi poslali pro papertrading tenkrát username a číslo paper účtu. Bohužel ať jsem hledal jak jsem hledal a od IB žádné emaily nemažu a prohledal jsem co se dalo i v mém Account Managementu nenašel jsem přístupové heslo pro papertrading. Musí se kvůli němu volat do IB? Nebo jak mi ho sdělí? Na chatu mi ho nechtěl dát což docela chápu.

Skutečně mám dnes otevřený paper účet, ale heslo pro vstup je bůhví kde!!! Poraďte mi někdo jak ho získat nebo jak jste ho dostali vy?

Dík
Jirka

Link to comment
Sdílet pomocí služby

When having difficulties with the username/password associated with the paper trade account, please take the following action.

1. Attempt to login to the account management section of the web site using the paper trade username. This section of the site will allow multiple login attempts and will not restrict access to the account if too many incorrect attempts have been made. (** NOTE ** do not use the DU# as the password, this is not the account password. The password is unique and is created by the user when setting up the paper trade account.)

2. If attempts to login to account management on the web site are unsuccessful, customers will have to phone in to the customer service desk in order to have a password reset.

Per the home page of our web site, here are the numbers for the IB offices:

United States: 312-542-6901, 877-442-2757
Switzerland: 41-41-726-9500
Hong Kong: 852-2156-7907
Canada: 1 (877) 745-4222.

Můj překlad tohoto textu:Když máte potíže s uživatelským jménem/heslem přidruženým s paper účtem, prosím udělejte následující akci.

1. Pokuste logovat account management oddělení webové stránky užívající paper trade username. Tato sekce stránky dovolí mnohonásobné login pokusů a nebude omezovat přístup k účtu jestliže příliš mnoho nesprávných pokusů bude uděláno. Nepoužívejte číslo účtu jako heslo, to není heslo účtu. Heslo je jedinečné a je tvořené s uživatelem když založíte paper účet.

2. Jestliže pokusy nalogovat account managementu na webové stránce jsou neúspěšný, zákazníci budou muset zatelefonovat na zákaznický servisní oddělení s příkazem mít heslo vymazané

Per domácí stránka našeho webu, zde jsou čísla pro IB kanceláře: United States: 312-542-6901, 877-442-2757
Switzerland: 41-41-726-9500
Hong Kong: 852-2156-7907
Canada: 1 (877) 745-4222
Technicky nerozumím hlavně co znamená BR BR a jestli údaje zadávat v account managementu svého ostrého účtu?

Link to comment
Sdílet pomocí služby

×
×
  • Vytvořit...