Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Infinity futures


mo2t

Doporučené příspěvky

OCO vazba u Infinity

Pro nováčky: používáte-li bracket orders (a já pevně doufám, že bez nich dnes už nikdo neobchoduje), je vazba OCO držena jen ve vaší platformě, tedy: vstoupíte long, zároveň platfoma automaticky zadá SL a PT. Burza ale hodnotí vaše příkazy jako nazávislé a po vyplněnín jedoho z nich druhý nezruší. To musí udělat vaše platforma.
Nevěděl jsem to, odešel mně hard disc při otevřené pozici, tak jsem to nechal tak - buď to bude SL, nebo PT, není co řešit. Další den po opravě počítače jsem zjistil, že mně to stálo 2 200 USD, anžto moje platforma nezrušila druhý příkaz (což bez hard discu ani nemohla).
Uzavření druhé pozice se ztrátou 2 200 USD proběhlo automaticky systémem Infinity, protože tak byla aktuálně nastavena moje povolená denní ztráta. Za blbost se platí.
V finále se není čeho bát, nicméně je nutné mít toto na paměti - bezpečnost především.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 4 týdny později...

Dobrý den,

chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemá zkušenosti se změnou banky v Česku?Jedná se mě o toto:Mám založenej účet u Infinity a v papírech při zakládání účtu jsem uvedl samozřejmě číslo účtu ČSOB u ktreré mám momentálně ještě stále účet,ale uvažuji o změně banky.Stačí po založení účtu u nové banky zkontaktovan brokera,který se o mě stará a on zařídí změnu?Nemám zatím ani zkušenosti s převodem peněz zpět do ČR,opět stačí zkontaktovat brokera,napsat částku,kterou chci zaslat a on vše zařídí nebo je potřeba někde vyplnit nějakou žádost??

Děkuji za odpověď.

Tom.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Slaughter:

Díky za odpověď,jestli je to tak jednoduché pak není co řešit.Vím,že se tady docela často objevovalo,že peníze lze zaslat pouze na účet,kterej byl uvedenej v papírech při založení a ze kterého se peníze fundovali.Proto jsem se ptal,jestli je změnu potřeba hlásit a nebudou s tím zbytečné komplikace.

Ještě jednou díky.

Tom.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Základní denní ztrátu máš nastavenou od začátku, poslali Ti to mailem. Kdykoliv to můžeš změnit tak, že napíšeš brokerovi požadovanou maximální výši ztráty.
Co mně trochu mrzí a vadí je fakt, že ztráta není pohyblivá - řekněme vyděláš 1000, denní ztráta je 1000, ten den pak proděláš 2000 a až potom se platforma zavře. Lepší by bylo, kdyby se odečítala od denního zisku, v uvedeném případě bys byl na nule, ale to prý nejde.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Díky za odpověd, jdu hledat email od Steva,kde mi to posílal. Myslel jsem si, že to jde nějak operativně měnit přímo v platformě. Ještě jsem se chtěl zeptat zda je zcela běžné, pokud dojde k přerušení spojení ( ať již z jakéhokoliv důvodu), tak se po znovupřipojení již nezobrazí předešlé obchody daného dne ? Díky

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Roman T:

Není. Mají tam být vidět pořád. Někdy se mně stalo, že třeba večer něco zmizelo, ale ráno to tam zas bylo. Peníze seděly vždycky. Chápu to tak, že šlo o rozdělení na obchodní a neobchodní hodiny burzy. Je to ale jen doměnka. Mně jde o to, aby seděly obchody a peníze na výpisu, což se díkybohu děje :)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 3 týdny později...

Prosím o radu. Skoušel jsem minulý týden Stephena i podporu a nějak se ani jeden neozývá. Do nedávna jsem si zobrazoval grafy v programu Sierra, ale Infinity mají možnost programu, který je na chlup stejný a při 10ti obchodech za měsíc je dokonce zdarma. Po vypršení předplatného Sierry jsem tedy přešel a vyskytl se problém. Při načítání historických dat k bactastu např. FESXM0 se mi načtou data pouze od 20.4. místo již někde od 19.3. takže mi vždy měsíc a něco chybí:-(. Přes klávesu F5 se dostanu klasika do nastavení, symbol je v pořádku přepíšu i dny k nahrání, ale datum i data jsou pořád až od 20.4. Přikládám i obrázek. Pokud to někdo již řešil, tak prosím o radu. DAtum v políčku bohužel měnit nejde.

15970

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Jardat:

"Infinity mají možnost programu, který je na chlup stejný a při 10ti obchodech za měsíc je dokonce zdarma"

- je to úplně standardní verze Sierry, sám to bez problémů používám.

- problém je jen se zákaznickou podporou Sierry - ta na nic nereaguje, anžto seš klientem Infinity a ne jejich. Řešil jsem to s brokerem, byl dost naštvanej, protože za Tvou licenci oni platí, tudíž Sierra dostane svoje, ale na support kašle. Takže teď vše okolo Sierry řeším přímo s brokerem.

- nebude ten problém v datu v tom, že jde máš zadaný kontraktační měsíc, který někdy začal, před tím se neobchodoval, anžto neexistoval, a proto z něho nemůžeš mít dřívější data?

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Broker Stephen v Infinity:

Netuším sice, kdo to je, ale tolikrát si tady na něj někdo stěžoval, že by to asi chtělo změnu. Nevím, jestli sem můžu vkládat kontak na konkrétního brokera z Infinity, se kterým pracuju někdy od loňska a nemám sebemenší problém.

Ad "Skoušel jsem minulý týden Stephena i podporu a nějak se ani jeden neozývá."

To se stane tak jednou za kvartál, že nějaký e-mail zapadne, nicméně standard je ten, že když je broker nepřítomen, okamžitě reaguje nějaký jeho kolega, nebo jejich support. A to je potřeba striktně vyžadovat.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

×
×
  • Vytvořit...