Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Ninja Trader - nastavení programu od A do Z


Masaryk

Doporučené příspěvky

Ahoj, přehrával jsem si data, konkrétně TF 27. září, range bars 15, která mám přes AMP od Zen fire, a když jsem porovnal graf s obrázkem téhož grafu, který jsem si udělal při živém přehrávání, tak jsem zjistil, že se to dost liší. Nejen postavení indikátorů CCI a EMA, ale i tvar a počet svíček, těch bylo skoro o polovinu míň na přehrávaném grafu. Můžete mi někdo poradit, čím to je?
Zdraví Martin

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 2,3k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Dobrý den, něco se mi stalo s NT. Už druhý den se mi vůbec nehýbou trhy, kromě NQ 12-10. Nechápu proč. Nic jsem nikde neměnil. Sleduji např. ZC 12-10. Jsem připojen k Zen-Fire. Jakmile dat Reload Historical Data, vidím nové svíčky, ale v reálném čase se nic nehýbe..bez ohledu na TimeFrame. Netuší někdo, kde by mohl být problém ??
Díky moc.
Alex

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím. Navazuju na svůj příspěvek z 3.10. Data přehraná pomocí Market replay connection se výrazně lišila od živých dat zaznamenaných do obrázku. Zkoušel jsem to znovu, dal jsem si pozor, abych měl vždy staženou stejně dlouhou historii - 30 dní, a je to nyní prakticky stejné. Tak možná to bylo tím, že se to počítalo z jiného počtu údajů. Nicméně ty jiné svíčky?
Nyní jsem ovšem narazil na jiný problém. Data, která jsem měl živě puštěná, se opět dají zobrazit jen pomocí Market replay connection, ale když si chci zobrazit neživá data, ať už přes AMP, mého poskytovatele dat, nebo bez připojení, tak tam chybí právě ty úseky, které jsem živě přehrával. Prostě tam nejsou. To je ovšem docela problém, protože, když chci sledovat živá data třeba dnes, tak tam už nemám včerejší data, protože jsem si je včera přehrával. Setkal jste se s tím někdo a víte co s tím?
Zdraví Martin

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Lico

instrument reset proveď dle níže uvedeného postupu a nezpomeň před tím ještě aktualizovat NT na poslední verzi.
Platí to pro NT6 stejně jako NT7.
Mi to přišlo normálně z Mirusu tuto neděli v mailu.

Zdraví
Tomas

After updating to the latest version, please reset the instruments by following the steps below:

In the NinjaTrader Control Center, select Tools > Options

On the "Data" Tab, click the "Reset Instruments" Button

Restart NinjaTrader for changes to take effect

For questions related to the NinjaTrader update, please visit NinjaTrader support for additional resources or contact them directly for more information at support@ninjatrader.com.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Lico: nevím jak s e-mailem, ale při spuštění NT se zobrazovalo něco jako Critical announcement for Zen-fire users a tam to bylo popsáno taky. (www.ninjatrader-support2.com/announcements/ZenFire_Announcement.php)

Taky jsem s tím chvilku zápasil, nepodařilo se mi najít samotný update 22, tak jsem přeinstalovával. Teď už mi YM šlape jak má.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...