Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Ninja Trader - nastavení programu od A do Z


Masaryk

Doporučené příspěvky

Zdravím,

"login failed" je i mým problémem. Včera mi zřejmě skončila licenční doba demo účtu, také. NT jsem zprovoznil v prosinci a celou dobu fungoval bez problému...
Dnes jsem si založil email, na Mirusu nový demo účet, ovšem login ne a ne přijít (už cca 6 hodin). Zvláštní. Pokud vím, v prosinci vše proběhlo okamžitě.
Dotaz: Za jak dlouho Vám email dorazil?

p.s.: později jsem vše zopakoval s jiným emailem, stále nic.

Děkuji....


Luo - neporadím

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 2,3k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Ďakujem za názor,

V podstate chcem,aby ihneď po pretnuti sa vykonal obchod.

Pre LONG som naprogramoval nižšie uvedený kód,kde:
SHORT15 je premenna EMA s periodov 15 a
LONG150 je premenna EMA s periodov 150


if (CrossAbove(EMA(SHORT15), EMA(LONG150), 1))
{
EnterLong(0, "VSTUP LONG");
ExitLong("VYSTUP LONG", "CrossBelow(EMA(SHORT15), EMA(LONG150), 1)");
}


Nie som,až taký dobrý programátor, myslím,že som to zadal dobre?

Vďaka moc..za pomoc

:) :) :) :)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

to Sushi:

to že ti nepřišel potvrzovací email je chyba Mirusu, já jsem se také zkoušel vícekrát registrovat a čekal jsem dlouho na ten email, a pořád žádný nepřišel, tak jsem napsal email Mirusu a za 8 minut mi ho poslali, takže pokud ti ho obratem neposlali tak se emailu nedočkáš, napiš jim email ty.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Před odesláním "výhružného" emailu jsem ještě zkontroloval novou schránku a ejhle, password dorazil!!
(ovšem až po sedmi hodinách)

luo, jak jsem psal výše - Ninju jsem zprovoznil v prosinci, takže běžel cca 90 dní. Doufám, že příští čtvrtrok to bude stejné... :)

Vše běží jak má, vrhám se tedy zpět do práce a Vám děkuju za rady!

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Login failed - i já mám tento problém, již od včera. Dokonce jsem si stáhnul nejnovější NT, znovu se registroval u Z-F, obdržel email, tyto údaje vložil do NT a... a nic :-( Takže tato cesta nefunguje. Ale někdo o pár příspěvků výše psal, že se stačí re-registrovat u Mirusu a s jejich demo údaji by to mělo šlapat.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Unlimited Napsal:
-------------------------------------------------------
> Login failed - i já mám tento problém, již od
> včera. Dokonce jsem si stáhnul nejnovější NT,
> znovu se registroval u Z-F, obdržel email, tyto
> údaje vložil do NT a... a nic :-( Takže tato cesta
> nefunguje. Ale někdo o pár příspěvků výše psal, že
> se stačí re-registrovat u Mirusu a s jejich demo
> údaji by to mělo šlapat.
>
> Petr
> __________________________________________
> Celý život jsem snil o šanci, Finančník.cz mi ji
> dal...

Potvrzeno - re-registrací na www.mirusfutures.com v sekci Demo Account a doplněním login informací, které obdržíte v emailu - NT opět šlape ;)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím,
mám stejný problém, napsal jsem Perrymu, který mi poslal odkaz na stažení NJ. To jsem udělal, zadal nový licenční klíč a původní hesla, ale NJ nejede.
Tak jsem se chtěl zeptat, neměl mi Perry poslat i nové username a heslo? Nebo mi ho může poskytnout někdo z vás? Vím, že původní heslo bylo univerzální.
Díky za radu i případnou pomoc.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím,

nevíte někdo čím může být způsobeno, že mi Ninja nejde vůbec spustit? Cca 7 týdnů jsem byl mimo domov, takže jsem ho v této době vůbec nespouštěl, před tím vše fungovalo normálně a teď při klikání na ikonu Ninji se vůbec nic neděje a program se vůbec nespustí.

Díky za radu, Jarda

Link to comment
Sdílet pomocí služby

oldie Napsal:
-------------------------------------------------------
> Zdravím,
> mám stejný problém, napsal jsem Perrymu, který mi
> poslal odkaz na stažení NJ. To jsem udělal, zadal
> nový licenční klíč a původní hesla, ale NJ
> nejede.
> Tak jsem se chtěl zeptat, neměl mi Perry poslat i
> nové username a heslo? Nebo mi ho může poskytnout
> někdo z vás? Vím, že původní heslo bylo
> univerzální.
> Díky za radu i případnou pomoc.
>

Omlouvám se, nové username a heslo přišlo, ale samozřejmě skončilo ve spamu. Teď už je to v pořádku a zase všechno šlape, uvidíme jak dlouho.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...