Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

NinjaTrader - prosím o radu


tomnes

Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 1,6k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Connected Zen-Fire svítí zeleně jak má. Trh TF 09-09, interval settings 3 min., last day 24.9.09. A zobrazuje se mi jen prázná stránka a to nejen v tomto případě, ale i ve všech dalších. Ještě jsem uvažoval, zda to nemůže mít něco společného s jinou burzou, jak bylo řečeno, že některé trhy byly převedeny na jiné burzy, v předvolbách je Globex, ale nemělo by tam být Nybot?

Link to comment
Sdílet pomocí služby

to Jonny-Em

1. mozno staci v Account Performance nastavit rozsah obdobia, z ktoreho chces obchody zobrazit, NT sa pri spusteni automaticky nastavi len na aktualny den
2. po nastaveni prostredia otvor v zalozke "File" zalozku "Workspace" a zvol "Save Workspace as", ak budes chciet svoj workspace znovu otvorit tak na tom istom mieste mas aj "Open Workspace". Zmeny v prostredi ulozis File

Link to comment
Sdílet pomocí služby

lumik:

kontraktní měsíc máte nastavený špatně..aktuálně se obchoduje Dec 09 (12/09)..
jinak TF by měl být na Nybotu už v defaultu ninja tradera..

robiee:

zen-fire má nově demo limitované časem na cca 30 dní užívání..tj. po vypršení se musíte zaregistrovat znova na jiný email..na stejný email můžete tuším po 3 měsících znova..

michal

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Michal:
Tak teď mi to zase hází hlášku: Error on loading chart data for TF 12-09 Globex: NT data server does not support this instrument, no data available. Začínám z toho být zoufalý, ale nemám v úmyslu to vzdát kvůli takovým technickým záležitostem. Pokud byste měl nějakou radu, budu za ni velmi rád. Moc děkuji.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

lumik: jediné co mě napadá, že máte něco s defaultní databází instrumentů..tj..dle přiložených obrázků si zkontrolujte vlastní instrument v NT a pokud to nesedí, přepište ručně, nebo opravte či resetujte databázi instrumentů (v tools-options-misc)..to by mělo pomoct.. PS. cesty v programu k jednotlivým obrázkům tvoří název jednotlivých obrázků..výchozí bod pro všechny je Control Center v NT.. michal

10439

10440

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím, potřeboval bych poradit s řešením jednoho problému s Market Replay. Stáhl jsem si z Ninja podpory nějaká data ve formátu NTM, ale nedaří se mi je otevřít přez Market Replay. Vždy když kliknu na file - Connect - Market Replay Connection, tak se nic neděje. V políčku Market Replay connection není žádná další šipka do prava, která by mne odkázala na výběr z jendotlivých grafů k přehrání. Zřejmě jsou ta data bud špatně uložená, a nebo jsou špatná uplně. Přikládám ScreenShot z TotalCommanderu.

10569

Link to comment
Sdílet pomocí služby

... omlouvám se, ale netušil jsem, že se ihned po přiložení obrázku příspěvek zvěřejní. Tak tedy ještě doplním, že ta data jsou od ZenFire.

Přeji hezký víkend a předem děkuji za rady a tipy.

Jonas Mucha
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Ani ten nejlepší trader nedokáže s přesností předpovídat vývoj trhu. Ale dokáže, se nenechat tímto trhem překvapit".

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobrý den,

poradí mi někdo jakým způsobem rozběhnout NT s daty od Patsystems ? Mám zakoupenou licenci NT a účet u Global Futures, jenomže se nám nedaří nějak načíst data. Připojení přes Patsystems se už konečně zdařilo ( nebo alespoň svítí zeleně ), ale nestáhnou se žádná data. ( Ž ádné grafy, ceny prostě nic ). Ví někdo prosím co s tím ?

moc děkuji
Andtrea

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobrý den,

děkuji za rychlou odpověď. O historických datech vím a vyřešila jsem je přes Zen-fire.
Problém byl v instrumentech. Kdyby jste někdo měl v budoucnu stejný problém tak se koukněte v Instrument manager - okénko - Pats a tam jsou vypsané všechny moméntálně dostupné trhy, které si můžete otevřít, pokud chcete obchodovat jiný trh, stačí se domluvit s brokerem a on je doplní.

Přeji krásný den

Andrea

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...