Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

NinjaTrader - prosím o radu


tomnes

Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 1,6k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Tak přátelé a problém vyřešen, ze supportu mi napsali:

Resetting a simulation account will clear all historical trade data from this account. Please follow the instructions below to reset a simulation account.

* From the NinjaTrader Control Center window select the menu Tools > Options
* Select the "Simulator" tab
* Press the "Reset" button

Díky za spolupráci chlapci :))

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím, mám problém s načítaním dát cez Zen-Fire. Pri alternatívnom grafe ako napr. volume 3000 je všetko v poriadku, ale akonáhle si chcem nechať zobraziť časový graf (napr. 5 min), nenačíta sa v poriadku (úplne chýbajú niektoré dni alebo hodiny). Skúšal som program preinštalovať a aj si vytvoriť nové konto na Zen-Fire, ale nepomohlo. Neviete niekto, v čom by mohol byť problém ? Potreboval by som sa k týmto časovým grafom dostať čím skôr a som bezradný. Pripajám aj obrázok s problémom:

10740

Link to comment
Sdílet pomocí služby

dobrý večer, moc prosím o radu. Dělám backtest trhu ES, doteď jsem vše bez problémů otevřela, až na ES 06/09 - tam se mi objeví data tak za 6 dnů...úplně v pořádku se otvírá 03/09, 09/09, 12/09....nevíte, čím to může být? Zkoušela jsem reload historical data, ale vůbec to není aktivní (stejně jako další tři funkce-zoom out,copy,paste). Jsem připojená k Zenfire, opravdu jinak vše bez problémů... :S děkuji....

Link to comment
Sdílet pomocí služby

sd77
Teď jsem si zkusil načíst data ES 06-09, Last date 14.6.2009 Days back 61, 60 min graf. Načetl se v pohodě. Ninja + Mirus sim. Volby Zoom, Copy, Past přístupný nemám, Reload hist. dat přístupný mám. Občas se mi stávalo(už dlouho ne), že se nenačetly data pořádně. Potom mi nešel reload a ani přepnout data series. Zkus zredukovat počet otevřených grafů a vypnout a znovu zapnout Ninju. To mi většinou pomohlo.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

sd77,
těžko ti můžu radit, mám jiného brokera a toto se mi nestává.
Kažodpádně se ti volba "reload historical data" neobnoví jen tak. Přepodkládám, že ti to dříve fungovalo a že jsi nezasahovala do nastavení historical data serverů. Je třeba se tedy odpojit (disconnent) a zkus se připojit znovu, případně před tím ještě restartuj PC. Pokud se ti to volba stále nezpřístupní, tak pokud se ti to děje na SIM účtu, zkus počkat hodinu nebo do dalšího dne. POkud se ti to děje na LIVE účtu, určitě to napiš svému brokerovi.

Volby copy, paste jsou přístupné jen když máš vybraný nějaký objakt v grafu (např. trend linku, obdélník apod...)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...