Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Zen-Fire - Mirus Futures


Lucínek

Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 1,8k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

nighthero

na ten dolar by som sa nespoliehal, prave som vystupil s krasneho shortu a po tom co predviedol vcera by sa dalo ocakavat ze dnes okolo 16:00 urobi EURUSD nove Low, a ked nie dnes tak dokonca tyzdna sa ho mozeme dockat.

Btw : cital som par analyz na pokracovanie downtrendu na uroven 1,2000. zatial je tento scenar dost pravdepodobny

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Tak to je nemilé. I když jak se to vezme.

Každopádně u mě to s těma dolarama bude stejnak ještě chvíli trvat, protože peníze mám někde jinde než v bance, takže převod do banky by chvíli trval. A za druhý mám mBank a oni zatím neumí převod peněz do zahraničí – ale prý do konce roku nebo začátkem příštího by už měli dělat převody i mimo ČR.

Mě šlo hlavně o to, jestli bych měl v tuhle dobu směnit nějaké peníze za dolary, když se blíží k 20kč, aby to pak nebylo třeba 30Kč. :-/ Ale tohle už asi nepatří do tohoto vlákna….

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Mne to schvalovanie prebehlo za 5 dni. Najviac som cakal na prvy kontakt po vyplneni elektronickeho formularu. Asi tri dni. Nemal som pocit, ze ma do toho nahanaju. Skor si dali nacas. Naviac RCG odo mna chceli strucny popis mojej cinnosti (RCG needs you to clarify the nature of your business). Hodil som tam jednu vetu. Za par hodin bol mail nazad, s tym ze mozem fundovat ucet. Komunikujem s Micah Haid.
Zatial spokojnost.

Martin

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Pomalu se pripravuji na zive obchodovani a k tomu patri i vedet co delat, kdyz se neco pokazi. At uz vypadne inet pripojeni, ci elektrina nebo PC. Mate nekdo realne zkusenosti jak funguje volani na Emergency desk u Mirusu ?

www.mirusfutures.com/futures_broker_company_contact.htm

Mam na mysli, jestli tam jsou treba dlouhe cekaci lhuty nebo vas nekdo obslouzi hned po zavolani ? Je treba mit po ruce necvo vice nez cislo uctu a jmeno ? Asi bude nejlepsi se zeptat primo Mirusu (coz asi udelam), ale zajimaji me prakticke zkusenosti. Preci jenom broker mi muze navykladat cokoliv. :)
Taky si pamatuji, ze Masaryk tady v tomhle vlaknu zminoval, ze hned prvni obchod byl problemovy. Otazka na tebe Masaryku ;) Ten live support co jsi zminoval bylo tohle ?

www.mirusfutures.com/futures_brokers_livesupport.htm

Nebo neco jineho ? Jeste si pamatuji, ze jsi psal, ze jsi cekal cca 5minut, nez te nekdo obslouzil, to ja bych asi dostal infarkt anebo radeji volal :)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Atlas,
napisal som im doslovne: Pracujem v oblasti maloobchodu. Prevadzkujem obchod (konkretne). Predavam tovar (konkretne, strucne) zakaznikom. To bolo vsetko. Nic som nevymyslal. Ich odpoved prisla za par hodin.
Este jeden zadrhel. Pri fundovani uctu mi RCG rovno ponukli USD hoci som chcel Euro. Takze som ich poziadal o ucet v Eurach.

Martin

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Ahoj Martine,

mockrát díky...... budu si tu větu pamatovat a upravím ji tedy k obrazu svému.




[bold]Chci zeptat všech, kteří už jedou přes Mirus Futures a chtějí se podělit o první dojmy. [/bold]
- jak jste spokojeni s jejich službami
- s plněním
- s poplatky
- a prostě, jaký na vás dělají dojem.

Bude zajímavé si tady něco o tom přečíst, protože není nad zkušenosti.

Předem díky za info.

A

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Atlas, Hirens:
jedu přes ně live od září.
1. kromě prvního mailu, na který mi odpověděli až po urgenci, probíhá veškerá komunikace bez problémů. Resp. před otevřením účtu mi Byron odpovídal na maily v podstatě online. Od té doby jsem je nepotřeboval. Jen pro jistotu, abych si ověřil číslo, jsem volal na jejich trade desk, telefon zvedli v podstatě okamžitě.
2. plnění velmi rychlé, samozřejmě v rychlém trhu slippage na NQ jsou, i na stop příkaz jsem několikrát chytil 2 ticky - to je ale nejspíš všude
3. 4.40$ RT
4. jediná nespokojenost je s RCG, u kterých mám účet, a to kvůli nešikovnému získávání denního statementu - musím se připojit na stránky RCGInquiry. Také se mi zdá být poněkud nepřehledný. Od transactu, kde jsem byl předtím, mi chodily statementy mailem každý den. Tady jsem zatím nepřišel na způsob, jak se dostat ke staršímu statementu nežli jeden den. Doufám, že bude roční vyúčtování :-)
maitreja

Link to comment
Sdílet pomocí služby

maitreja:

Me poslali z RCG tenhle navod jak se dostat do archivu.


Instructions for use of RCG Archive


Go to the RCG website at www.rcgdirect.com

At the top of screen, click the “Technology” link

Next click on “Historical info”

Click “Archive”

Select “Log In”

Enter your User Name and Password as requested

You will have a choice of Daily Commodity Statements or Monthly Commodity Statements from 2005 through 2007. Select the type of statement and year that you are looking for. A screen will appear with the following fields:

Report Name – (select “Monthly Statements” or “Daily Statements” as needed)

From Report Date – (select the starting date)

To Report Date – (select the last month that you want)

Account Number – (enter the last five digits only)

Salesman Number – (no need to enter this field)

Office – (enter the three digit office number and click on “Search”)

When the report(s) appear you will see one page only. In order to view all of the pages select “All Matches” from the menu above and wait for the process to finish. Then you must click on “View” in order to view all of the pages. When that process is completed you will be able to scroll down and see all of the activity for all of the months or days you requested.

If you wish to send the statements via email right from Archive you should click the “Overlay on print” box and then “Mail”.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...