Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

NinjaTrader - prosím o radu


tomnes

Doporučené příspěvky

problem jsem vyřešil smazanim adresáře ninja trader v dokumentech a novou instalací, nyní jde spustit, ale mam jiny problem, nedaří se mi znovu propojit NT s Zen fire. pouzil jsem prihlasovací udaje ze zen fire a vytvoril pripojení , ale kdyz se chci pripojit tak program se sekne a neodpovídá.Nevíte nekdo co stím?díky

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 1,6k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

  • 2 týdny později...

mikky182, Paninvest:

dovolim si jenom male upresneni, jeden z duvodu je sice bezpecnost IP, ale v tomto oznameni je tato zkratka pouzita pro , dusevni vlastnictvi, zlepsena bezpecnost pro ochranu dusevniho vlastnictvi spolupracujicich tretich stran.

Jinak je to od nich mile upozorneni, mam alespon cas na kompletni zvladnuti NT7 a prechod z NT6.5 s zivym obchodovanim... :)

Karel

Link to comment
Sdílet pomocí služby

finadlo píše:

Používím NT 6.5 a nedaří se mi rozpohybovat graf s trhem YM (YM 03-11, např. 1 min, 5 min ...). Pokud s tímto trhem otevřu graf, data se zobrazí do aktuálního času, ale pak se dál už nemění a další úsečky nepřibývají. Pokud ve stejném okně zobrazím trh např. TF, NQ nebo ES, data se normálně zobrazují a další úsečky se dál vykreslují. Stiskem CTRL/Shift/R se data trhu YM obnoví zase do současnosti, ale dál se zase nic neděje.
Dělám něco špatně nebo máte někdo stejné problémy?
Děkuji
Olda

to finadlo:

Udělej instrument reset.

instrument reset proveď dle níže uvedeného postupu a nezpomeň před tím ještě aktualizovat NT na poslední verzi.
Platí to pro NT6 stejně jako NT7.


After updating to the latest version, please reset the instruments by following the steps below:

In the NinjaTrader Control Center, select Tools > Options

On the "Data" Tab, click the "Reset Instruments" Button

Restart NinjaTrader for changes to take effect

Ať se daří.

maxijohn

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Ahoj,
Koupil jsem si ticková data YM pro NT od disktrading.is99.com/disktrading/. Data jsou ve formátu YMH1.txt a jsou v celku od roku 2003-2010. Z emailu jsem si stáhnul utility pomocí kterých se tyto data dělí. Když jsem je rozdělil a chtěl importovat tak NT mi napsal hlášku - There has been error on import historical data. Please check the log.
Mohl by mi někdo napsat postup rozdělení dat tak abych je mohl importvat do NT.

Předem díky :)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

S tim jak rozdelit data neporadim a tipuju ze tam ani problem neni, ze to bude ve formatu dat.
Prectete si napovedu: Historical data -> Import

File Name
The name of the file must be the instrument name within NinjaTrader. For example:

MSFT.txt for Microsoft
ES 12-06.txt for the S&P Emini December contract

Tick Format
Each tick must be on its own line and fields must be separated by semicolon (;).

The format is:
yyyyMMdd HHmmss;price;volume

Sample data:
20061107 000431;1383.00;1
20061107 000456;1383.25;25
20061107 000456;1383.25;36
20061107 000537;1383.25;14

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Já mám taky data z disktradingu a postup jsem dělal asi takto: Data jsem rozbalil z archivu. Dále jsem si data rozdělil na roky (pomocí softu s disktradingu). Dále když byl nějaký rok s daty větší myslím než 600mega, tak jsem i tento rok rozdělil na více části (protože ninja má někdy problém tento objem přelouskat co jsem někde četl), no a pak už jsem jen importoval každý rok zvlášť. Ale důležité je než se bude importovat, přejmenovat POSTUPNĚ všechny soubory a to na YM ##-## (aby se mi importovali jako kontinuální měsíc) takže jsem všechny musel postupně přejmenovávat! Tak možná je v tomto problém. Nevím jestli se to dá udělat jednodušeji ale mně se to povedlo takto a povedlo se. Tak snad jsem pomohl (tu)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím všechny pracovité tradery :-)

Narazil jsem při backtestování v NT7 na jeden zásadní problém. Stalo se mi, že se mi po načtení grafu TF (volume 2000) celý posunul o hodinu. Například obchod, který bych normálně obchodoval v 16:00 se mi teď objevuje v 15:00! Vůbec si nedokážu vysvětlit, jak toto mohlo nastat? Má s tím někdo zkušenosti? Děkuju předem za každou radu.

Jinak používám nastavení Session template - Default 24/7

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...