Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

SIERRA chart- nastavení


PET

Doporučené příspěvky

Mám prosbu o radu.
Dnes jsem si stáhnul novou verzi SC 831, a mám problém s Crosshair - křížem. V chartbooku mám 4 grafy a když po nich jezdím s křížem a překliknu z jednoho na druhý, tak mě to ostatní grafy hodí do středu okna grafu, takže se mě odkryje pravá strana což nechci. Dřív jsem roloval např. na 15 min.TF a přeskočil na hod.TF a stále jsem byl na stejném místě - to zn.neviděl jsem pravou stranu. Dnes když přeskočím z 15 min na hod, tak mě 15 + denní+5min naskočí doprostřed - vycentrují se v grafu a odkryje pravou stranu grafu. Hledal jsem to i napodpoře SC ale nenašel.
Jak to vypnout? Díky.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 1,1k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

to mira_k
Když vypnu Synchronize, tak mě to nepomůže, naopak. Chci pohybovat všemi grafy v chartbooku, ale nechci aby se mě to centrovalo na střed, když jedu backtest. Při backtestu prostě nechci vidět budoucnost. Nevím jak to vypnout. Nějak sem se tomu nedopátral. Jedině použít starší verzi SC. Pokud na to někdo dojde, jak to centrování vypnout, tak dopředu díky za radu.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Včera jsem si stáhnul nejnovější SC verzi 833 a její součástí je toto upozornění v příloze v AJ, můj volný překlad uvádím zde: Důležitá technická zpráva: S touto verzí a vyšší než běžící. To je teď potřebné použít správný symbol formátu když provádíte živé obchodování z grafu nebo obchodního okna když používáte IB, aby jste byli ujištění, že budete vidět přesnou pozici na grafu a pracovní příkazy. Toto se netýká akcií v 831 a 832. Proto, jestliže vy obchodujete akcie vy byste měli updatovat na 833. Správný formát použití pro futures je (Futures root symbol)-(Rok Měsíc jakoYYYYMM)-(burza). Tento format je potřebný, aby jste viděli příkazy a pozice na grafu. Obchoduji Russell e-mini z DOMU. Je to pro mě nějak toto upozornění zásadní? Technicky si to nedokáži pořádně vysvětlit. Dík za radu. Jirka

19167

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Mohl bych požádat někoho o radu? Mám pár dní nainstalovanou Sierru a pořád mi není jasná sekce, kde se zapisují jednotlivé uskutučněné obchody. Používám 3 roky Ninju, kde jasný přehled, kolik jsem udělal obchodů za den, jejich vstupní a výstupní ceny, celkový profity, ztráty, přehledy za nastavené období atd. Něco takového jsem v Sieře neobjevil. Jakýsi přehled jsem našel, ale je to nějaký denní přehled. Nemohu najít informace o konkrétním uskutučeněném obchodu a vše co s tím nějak souvisí.

Děkuju za odpověď....

Honza :)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím vás,

používám už delší dobu Sierru a vždy fungovalo vše bez problému,mám ji nainstalovanou na PC doma i v práci a asi dva,tři dny nazpátky se nemůžu připojit k poskytovateli dat na PC v práci,předtím fungovalo vše bez problému.Doma funguje vše ok.V logu se objevuje toto:

Connecting to TransAct... | 2012-03-30 15:04:22
Validate user successful. | 2012-03-30 15:04:28
TransAct price data session disconnected. Reason: Pokus o připojení selhal, protože připojená strana v časovém intervalu řádně neodpověděla, nebo vytvořené připojení selhalo, protože neodpověděl připojený hostitel.
| 2012-03-30 15:04:49
Unable to connect to TransAct (Logon Account). TransAct error: (1) Socket communications error occurred between YesTrader application and YesTrader backend servers. | 2012-03-30 15:04:49
Error connecting to Data or Trading service. For help with this issue, press the Send For Analysis button on this window. | 2012-03-30 15:04:49
To prevent further connection attempts, select File >> Disconnect. | 2012-03-30 15:04:49
Disconnecting from TransAct... | 2012-03-30 15:04:49
Disconnected from TransAct | 2012-03-30 15:04:49
Will reconnect to the server in 5 seconds. Select File >> Disconnect to prevent further connection attempts. | 2012-03-30 15:04:49


netušíte v čem může být problém,přeinstalace nepomohla??

Díky za odpověď.

Tom

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Tominotr

Ahoj, já používám sierru jen pár dní a dost se s ním trápím. Nic méně toto se mi včera stalo taky. Psal jsem tedy na support odkud žádná odezva nepřišla. Je ale třeba zmínit, že před tím, než se mi tato závada stala, došlo k nějaké povinné aktualizaci. Když jsem Sierru spustil, nejprve proběhl update a pak se Sierra spustila, ale nepřipojila se k datům. Tak jsem ji znovu asi dvakrát zavřel a otevřel. Proběhl další update a pak už to fungoval.
Snad ti to pomůže.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...