Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

AMP Futures


Lucínek

Doporučené příspěvky


marxtone:

u "Transfering Firm" se uvede Mirus a do zavorky napis "date clearing RCG" ... v dolni casti formulare vypln info o tvem uctu u RCG (jmeno, account number, account address)
Az bude vse prevedeno, tak ti support Ninja Trader musi vygenerovat novej klic (teda, pokud mas uz platformu na zive obchodovani a ne jen na demo/paper) a AMP ti daj logovaci hesla na nove nastaveni pripojeni dat pro zive obchodovani.
Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravim,
mozete mi niekto poradit prosim.
Mám Mirus + RCG + Zen-Fire .
Vcera som si zalozil ucet u AMP. Prisiel mi mail, ze dokumenty procesuju.
Prave vyplnam ten external tranfer formular na prevod penazi..
Co ste uviedli ako tranferring firm - RCG ?
Ked mam v RCG eura aj usd, treba ich specialne upozornit, ze to chcem previest v rovnakej mene?
A posledna otazka, ako ste vypovedali zmluvy u Mirus a RCG, ak ste touz robili.
Dakujem
Martin

Link to comment
Sdílet pomocí služby

to all:

Hello

After we get your money and they will be transferred to your account ,you will get an email .Then you need log in client portal and do all the setup / platform ,data feed /.Net the TDM will send you an email with credentials. In that email will be the information how to generate your ninja Trader license key.


With regard
Sabo

to mce: Transfering Firm je Mirus Futures, máš to nahoře v příspěvku. Tzn. vypsal jsem celou adresu a do závorky RCG

Link to comment
Sdílet pomocí služby

lordberry:

čekal jsem zbytečně jeden pracovní den na mail, který nepřišel na mail uvedený při zakládání účtu, ale do schránky na portále AMP .. takže jsem to dnes urychleně všechno vyřídil a čekám na převedení od RCG k AMP ... nevyplnil jsem nahoře v transfer form ten "date", tak doufám, že nebude problém.. chvilku budeme všichni na společné lodi. Myslím si, že to byl správný krok, potvrdí se nám to samozřejmě až časem. Jinak díky všem za informace a pěkný víkend.
Je čas vyrazit na skleničku piva :)

M.

Link to comment
Sdílet pomocí služby


... do schránky na portále AMP? Je to tam co se klienti přihlašují k účtu jménem a hleslem, které jsme si při zakládání zadali?
:S Tam mi nejde se přihlásit. Budu to zkoušet. Někdo tady ale psal, že přijde potvrzení na email. Uvidím, snad to nebude trvat dlouho.
Link to comment
Sdílet pomocí služby

Hofi:

Na mail nečekej! Mně tak nic nepřišlo (ani do spamu) a bylo to v té schránce na jejich portálu. Přihlásit se musíš s daty, které jsi zadával při vyplnění aplikace pro zakládání účtu. Pokud si je nepamatuješ nebo ti nejde se přihlásit, tak je kontaktuj.
Účet jsem zakládala 9.1., druhý den chtěli ještě nějaké doplňující informace a 13. jsem ho už měla schválený (byl v tom víkend). Bylo to celkem rychlé, tak ať zbytečně neztrácíš čas.

Jo a nic mi mailem nepřišlo, přestože mám gmail. Všechny maily jsem nacházela právě v té schránce.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dnes to vypadá, že se ledy trochu pohnuly. Přesně po týdnu se ozval Miro. Poslal jsem ještě potvrzení o svoji adrese, které po mě chtěl, ikdyž jsem toto poslal už při otevírání. Dále jsem poslal i ten vyplňený transfer form
+ e-mail od RCG který uvádí ten přechod od RCG k Doormanu, aby byl Miro v obraze. Na transfer form mám RCG adresu, tak kvůli tomu ten e-mail od RCG. No, snad to nebude problém??? Neskutečně dlouhá doba. Asi nápor budoucích klientů. Pokračování po víkendu.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

×
×
  • Vytvořit...