Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Interactive brokers


PET

Doporučené příspěvky

Ahoj,
chci se podělit o zkušenost ze zakládáním účtu u IB. V pátek jsem účet založil a hned poslal potrebné dokumenty (zkusil jsem poslat účet za mobil,ale neprošlo to :-/), takže v pondělí jsem musel poslat výpis z účtu, v utery rano byl ucet schvalen, hned jsem poslal penize přes RB a dnes je účet nafundován. Rychleji to snad ani už nejde :D.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

to gloomer
Ahoj,
na strance IQFeed máš calculator a tam si vypočítáš kolik budeš platit, když jsem obchodoval ER2 ještě na Globexu tak to bylo dohromady 105 $ (CME E-mini [$30.00/month] +Monthly Basic Fee: $75.00 ), teď na Nybot to je dohromady 75 $ (ICE Indexes (Inc. Russell Minis) [$0.00/month] +Monthly Basic Fee: $75.00 ).

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 2 týdny později...

to gloomer

Vidím, že si sa úspešne zaregistroval u IB. Aj u mňa to šlo všetko rýchlo, ale po zaplatení peňazí som dostal e-mail, kde bolo uvedené, že môj účet je prístupný, ale taktiež tam bola veta: "To view your statement, please go to www.interactivebrokers.com and choose Statements from the Login menu on the top right corner."
Je zaujímavé, že keď si pozriem stav svojho konta "Funds status" stále mám uvedený stav "Cancelled" a keď sa prihlásim podľa predchádzajúcich krokov v e-mail-y (na ich stránke vpravo hore) na výber "Statements", tak odo mňa chce niečo, čomu nerozumiem: "Create and Edit Templates".
Aj od Teba chceli také niečo, resp. čo to vôbec je ?!?

Stano :S :S :S

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím všechny,
dostal jsem takovýto e-mail:

od: Irwing Dunbar (tes@ing.com)
předmět: Account information
příloha: Statement_January-October.zip.....

Please take a look at the attached statement on your account. The statement was issued today upon request, and your data has been successfully altered.

Thank you for contacting us.

Sincerely,
Irving

Pokud něco obdobného dostanete, pozor, příloha je zavirovaná a pravděpodobně se jedná o přípravu k útoku na account.

Bořek Janda

Link to comment
Sdílet pomocí služby

abc1 :

Ahoj,
u mně šlo všechno bez problémů. A když se já podívám na fund status, tak tam mám napsaný "Available" , což zanmená že tam peníze mám a že je můžu použít k obchodování. Ty tam "Cancelled", to znamená, že to oznámení že si tam posíláš peníze, jsi zrušil. Z toho plyne, že oni nevědí, že jsi jim poslal peníze. Alespoň si to myslím, s touto situací jsem se nesetkal. Tak se hned neděs, třeba říkám nesmysly. Zkus kontaktovat technickou podporu. Oni se ti podívaj přímo na účet a řeknou co s tím.

Jirka

Link to comment
Sdílet pomocí služby

to gloomer

Ahoj,
Už sa to trocha vyriešilo, ale najnovšie idem reklamovať do svojej banky, že sa im cestou "stratilo" 10$, aj keď som v príkaze na prevod uviedol, že všetky platby znášam ja. Preto mi IB oznámili, že účet ešte nie je celkom v poriadku.
Ale mňa by zaujímala ešte jedna vec. Ak budem mať u IB zriadený ostrý a simulovaný účet a v BracketTraderi budem zadávať príkazy "Live". Ako bude vedieť, že má posielať príkazy na simulovaný účet (kvôli papertradingu), keď prepojenie je realizované cez Preferences>Data source> IB Live. Kde sa upravuje "niečo", čo spôsobí presmerovanie príkazov na ten účet, ktorý budem chcieť ?!?

Stano

Link to comment
Sdílet pomocí služby

abc1:

U našich bank mě to ani nepřekvapuje:D. Pokud jsi ale zadal OUR tak by to melo byt OK. S tim paper uctem ti asi moc neporadim. Ja pouzivam NinjaTrader a tam je to celkem jednodubchy, podle me to v BT musi byt stejny. Ty si nejdriv musis otevrit TWS od IBcka a tam se prihlasis - a ted prave zalezi na tom pod jakym jmenem se prihlasis. Protoze pro ostry a simulovany ucet mas rozdilny prihlasovaci jmena. Takze ty se do TWS prihlasis pod tim jmenem ze paper uctu a pak pres API si nejspis pripojis BT. Kdybys nevedel,tak ti napisu presny navod od zalozeni paper account. Akorat fakt nevim jak napojit BT,ale myslim ze na financnikovi je rcite navod.

Jirka

Link to comment
Sdílet pomocí služby

to gloomer and kara_cz

Vďaka za rýchlu informáciu.

Neviem ako je to v Česku, ale ja som pri príkaze, ktorý som mimochodom vyplňoval priamo v banke, zadal typ OUR, ale aj tak sa im "stratilo ?!?" 10$. Po komunikácii s IB som dal reklamáciu do svojej banky a tí mi sľúbili rýchlu nápravu a ja budem musieť IB vysvetľovať prečo im prišla ešte jedna úhrada vo výške 10$.

Stano :( :( :(

Link to comment
Sdílet pomocí služby

to jambojan:

Ahoj,
muzu jeste par dotazu prosím. Nejlepši je se vzdycky zeptat nekoho kdo to uz zna. Jde mi o tewn IQfeed. tak jen pár strucnych dotazu:D.
1. Jak dlouho ho pouzivas?
2. Tickova historicka data jsou skutečne 30 dnu?
3. Kdyz si objednam trial TFka, bude me to neco stat, kdyz vlastne data jsou zdarma?

To je asi vse. Kdyby te jeste napadlo neco navic,tak to prosim napis.

Dik moc
Jirka

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobrý den, narazil jsem na vaše stránky a shledal jsem je velice zajímavé.

Obchoduji asi tři měsíce, za tu dobu jsem vydělal 2000, přišel o 3000 a teď jsem více či méně na opět na původní startovní pozici.

Obchoduji přes MF Global (platforma ManXpress) u pana Večeři. Obchoduji elektronické trhy, především měny a obilniny.

Mám pár otázek k InteractiveBrokers, na které doufejme najdu odpověď.
- jaké bych měl komise při on - line obchodování?
- jak se pracuje s jejich platformou, je to podobné jak o ManXpress?
- je tato platforma spolehlivá, nepadá?
- je možné obchodovat plné kontrkaty, rozuměj ne eminy?

Víc mne zatím nenapadá. Budu nějakému aktivnímu traderovi vděčný za odpovědi. Jestli je pravda, že bych mohl plati 5 místo 25 dolarů není co řešit.

Díky

Martin

Link to comment
Sdílet pomocí služby

×
×
  • Vytvořit...